שתף קטע נבחר

מחיר המלחמה בקמטים

ריר חלזונות? קפסולות רטינול? שעוות דבורים? אלו רק חלק מהמרכיבים שמכילים תכשירי טיפוח לבנות ובני 50+, שמטרתם לטשטש קמטים ולחדש את תאי העור. מחיר ההסתרה? החל מעשרות שקלים בודדים ועד 13,000 דולרים (!) לקרם. כן, זה המחיר. למה? ככה

כמה שנרצה ונשתדל, לא נוכל לעצור את הזמן. אלא שככל שהמדע והטכנולוגיה מתפתחים, נולדים עוד ועוד מוצרי טיפוח, המסייעים ומצליחים להסתיר את סימני הזמן, שמיועדים לבנות ובני ה־50+. שוק מוצרי הטיפוח לפנים ולגוף של האנטי אייג'ינג פורח מתמיד, ולהלן 10 דוגמאות מתוך המכלול הרחב, שמציגות את הייחודי והמיוחד בקרמים האלו. כמובן שכל אחת בוחרת את הקרם המתאים לה, כשמעבר למרכיבים הרשומים בדף ההסבר, לוקחים בחשבון גם את מרכיב המחיר.

 

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה(צילום: shutterstock)

 

1. מוצרים עם ריר חלזונות

יש מי שתשמע את הביטוי: "ריר חלזונות" ותגיד איכס... אלא שמתברר שזהו אינו גימיק שיווקי, אלא מוצרי טיפוח, שכבר שנים רבות נוהגים להשתמש בהם במזרח הרחוק, אם בחלזונות חיים במהלך טיפולים קוסמטיים, ואם במוצרים מבוססים על ריר החלזונות, שנאסף ללא פגיעה בחילזון עצמו. לדוגמה, בארץ השיקה חברת TONYMOLY מספר תכשירים המבוססים על ריר חלזונות, הכוללים בין היתר: סרום, קרם עיניים, מסכה וקרם פנים, כשמעבר לריר משולבים בתכשירים רכיבים חיוניים נוספים שמסייעים במשימת ה"אנטי־אייג’ינג". הרמן וייס, הרוקח הראשי בחברת "TONYMOLY", מסביר: "החילזון נראה ייצור רך ופגיע, אך גופו מורכב מחומר שמגן עליו מפני תנאי השטח המחוספסים שבהם הוא נע. ריר חלזונות ידוע ביכולתו למצק את העור, להאיץ את ייצור האלסטין והקולגן, שאחראים למוצקות ולגמישות העור, לשמר לחות, לצמצם מראה של קמטוטים, ואפילו לסייע בשימור גוון עור אחיד בפנים". 

 

2. הו, סיסיליה

כ־17 שנה עברו מאז השקת SISLEŸA Global Anti-Age, שהפך שם נרדף למלחמה בהזדקנות העור, וסיסלי מחדשת בהשקת SISLEŸA L'Intégral Anti-Âge - נוסחה פעילה ומתוחכמת הפועלת גם על הגורמים ההתנהגותיים המאיצים את הזדקנות העור. נקודת המוצא של המוצר מבוססת על תוצאות מחקר חדש, לפיו הזדקנות התנהגותית של העור ניכרת לעין יותר מההזדקנות הגנטית. המוצר מטפל באופן הוליסטי בגורמים להזדקנות העור, ולראשונה בסיסלי גם על מחזור החיים, כלומר סיבות התנהגותיות.

 

המרכיבים הפעילים בקרם: תמצית לנדרה, תמצית עץ השיטה ותרכובת שמרים וחלבוני סויה, המתמקדים בקצב, באנרגיה ובתוחלת החיים, כדי לפצות על היחלשותם.

 

לוריאל (צילום: יח"צ)
לוריאל(צילום: יח"צ)

 

3. אליזבת ארדן: קפסולות של רטינול

בין יתר הזכרונות הטבועים בי מאמי ז"ל, אני זוכרת איך נהגה להשתמש באופן קבוע בקפסולות לטיפוח עור הפנים וקפסולות לטיפוח אזור העיניים של אליזבת ארדן. לאחרונה השיקה חברת אליזבת ארדן בישראל את קפסולות רטינול וסרימידים ללילה לשימור נעורי העור, בהמשך להשקת הדור הבא של קפסולות הסרמידים ליום ולעיניים, המכילות רטינול, שהוכח כרכיב בעל יכולות לטשטוש מראה קמטים והענקת מרקם מעודן לעור הפנים.

 

אליזבט ארדן (צילום: יח
אליזבט ארדן(צילום: יח"צ)

 

4. וישי: שעוות דבורים וסידן

מותג הדרמו קוסמטיקה VICHY השיק קרם פנים לעור בוגר מאוד ועמום: NEOVADIOL ROSE PLATINIUM, כשהמטרה היא חידוש עור הפנים. הפורמולה מכילה שעוות דבורים וסידן, היא בעלת מרקם רענן עם ניחוח עדין של ורדים, ומכילה פיגמנטים ורודים. המוצר מכיל גם מים טרמליים ממעיינות וישי, שמסייעים בחיזוק והרגעת העור.

 

וישי (צילום: מוטי פישביין)
וישי(צילום: מוטי פישביין)

 

5. לוריאל פריז:

7 אמפולות של חומצה היאלורונית

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L'ORÉAL PARIS השיק לאחרונה לנשים בנות 50 פלוס סדרה של 7 אמפולות לטיפול אינטנסיבי להשבת נפח והענקת לחות: Revitalift Filler (+Hyaluronic Acid) 7 Day Cure Replumping Ampoules. חומצה היאלורונית טהורה מהווה מרכיב מרכזי באמפולה, בהשראת רופאי העור, כדי למלא את העור בלחות אינטנסיבית בשבוע בלבד, כך לדברי לוריאל.

 

מותג טיפוח הפנים הצרפתי DIADERMINE מציג את הסדרה: Lift+ Super Filler שמיועדת לנשים בנות 50+. המותג הדרמטולוגי כולל פורטפוליו של 3 סדרות שונות וסה"כ 16 מוצרים במחירים אטרקטיביים. 

 

לוריאל (צילום: יח"צ)
לוריאל(צילום: יח"צ)

 

6. פאואר קאפל של דרמלוג'יקה

מותג הקוסמטיקה דרמלוג'יקה מציג סדרת אייג' סמארט: סדרת אנטי־אייג'ינג למניעה וטיפול בסימני הזדקנות מוקדמת בעור הפנים. מפתחי הסדרה מסבירים, כי תכשירי הסדרה מעכבים תהליכים ביוכימיים בעור הגורמים לקמטוטים ופיגמנטציה בעור. לדוגמה: סרום ביו־לומין C, מבוסס על הדור החדש של ויטמין C בשילוב עם פפטיד חדשני וחומצה לקטית להבהרה, מיצוק ושיפור סימני ההזדקנות. קרם העיניים של דרמלוג'יקה מכיל ריכוז גבוה של ויטמינים ומרכיבים ממצקים על בסיס אצות, המחליקים, מבהירים ומונעים את הזדקנות העור, ונועד לאזור שמסביב לעיניים ולשפתיים.

 

דרמלוגיקה (צילום: יח
דרמלוגיקה(צילום: יח"צ)

 

7. רימון: מוסיף המון

המותג SHAVIT הוא מותג ישראלי, המתמחה בפיתוח ובייצור מוצרים טיפוליים וקוסמטיים המבוססים על תמציות צמחי מרפא, על אובליפיחה, עץ התה ורימונים. לקראת ראש השנה החליטו בחברה להוכיח, שרימון הוא לא רק אחד משבעת המינים הטעים למאכל, אלא גם הוציאו סדרה חדשה לבנות 50+, מבוססת על תמציות הרימון. הסדרה כוללת סרום פנים אנטי־אייג'ינג, קרם לחות שמכיל, בין מרכיביו, תמצית זרעי רימון, תמצית קלנדולה, המסייעת להרגעת העור, ואכיניצאה, הידועה כמועילה לאנטי־אייג'ינג ומסייעת בהרגעת העור, קרם הזנה עשיר לפנים, שמכיל תמצית זרעי רימון מרוכזת, מועשר בוויטמינים, בקומפלקס שמני הזנה ובאנטי־אייג'ינג פעילים ממקור צמחי כמו שמן חוחובה, שמן שקדים, שמן זרעי ענבים וחמאת שיאה.

 

8. הד"ר דואג לעור הגוף

ד"ר עור הינו מותג דרמו־קוסמטיקה בפיתוח רופאי עור, המציע מגוון רחב של מוצרים לטיפוח, טיפול וניקוי עור הפנים, לגוף ולשיער. לכל המוצרים של ד"ר עור היכנסו לאתר. לא רק הפנים זקוקות לחומרים פעילים בגדר אנטי־אייג'ינג, אלא גם עור הגוף. זו נקודת המוצא של מוצרי ד"ר עור. ד"ר דב סטמפלר, מומחה למחלות עור ומין ויועץ למותג דוקטור עור, מדגיש, כי לא רק עשן הסיגריות וקרינת השמש גורמים לנזק, אלא גם תהליכים פנימיים היוצרים רדיקלים חופשיים בגוף, שמשפיעים על תהליך ההזדקנות. מכאן, ששימוש ברכיבים כמו ויטמין C וויטמין E בקרם, עשוי לסייע להפחית את הנזק החמצוני. "אם באמת רוצים "להילחם" בסימני הגיל, ביומיום, כדאי לתת תשומת לב מוגברת לעור הגוף ולא רק לעור הפנים", הוא מסביר. "שימוש בסבונים בעלי לחות מוגברת, ללא חומרים משמרים, ומקלחות קצרות יחסית בטמפרטורה פושרת, ייטיבו עם העור". בהמשך לכך הוא ממליץ על קרם גוף תואם.

 

ד
ד"ר עור(צילום: יח"צ)

 

9. סבוקלם שומר על עור אדמומי

המותג סבוקלם, חברת דרמו־קוסמטיקה, שפונה לטיפול בעור רגיש אדמומי ומגורה, מציע שני מוצרים מסדרת אינוביישן, שמוגדרים כמוצרי לאנטי־אייג'ינג: קרם יום, בעל מקדם הגנה SPF25, להפחתת מראה הקמטים והקמטוטים ושיפור במרקם העור. הקרם מורכב מחומצות אמינו, ושמנים, כגון: שמן זרעי חוחובה, סקוואלן וחמאת שיאה, שמרככים ומגמישים את העור. קרם הלילה של המותג מכיל רטינול (ויטמין A), לטיפוח העור, לצמצום מראה הקמטים ולהאטת קצב הזדקנות העור, ועשיר בשמנים צמחיים מובחרים, להזנה ולליחוח העור ולשמירה על מרקמו וגמישותו. הוא גם מכיל מולקולה ייחודית לצמצום מראה הקמטים.

 

10. הקרם היקר בעולם

לקינוח, נחזור אחורה 7 שנים, אז השיקה חברת טיפוח יפנית בשם "Cle de Peau Beaute" קרם לחות בעלות של 13,000 דולרים. הקרם הושק רשמית בתאריך 21 בספטמבר, לציון 30 שנה להיווסדה של חברת האם "שיסיידו", שהיא חברת הקוסמטיקה הגדולה ביפן, ונמכרו ממנו רק שלוש צנצנות. קמפיין לקידום המוצר נעשה בכיכובה של השחקנית אמנדה סייפריד, שייצגה את המהות של החברה: "תחכום נוצץ וטבעי", כפי שנכתב באתר החברה. לשאלה מה הכיל הקרם המיוחד, שהצדיק את העלות, עד היום אין תשובה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים