שתף קטע נבחר

פיצ' מעלית: סטארט-אפ שהוא נכס

הפלטפורמה של SIMP מאתרת הזדמנויות נדל"ן עבור משקיעים בארה"ב, ומאפשרת גם לרכוש ולנהל נכסים באופן מקוון. באמצעות טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית, היא מתאימה את סוג הנכס למשקיע - ועל הדרך גם חוסכת הרבה כסף. כתבה רביעית בסדרה

בשיתוף Google for Startups

 

דווקא אל עולם הנדל"ן - טכנולוגיות מתקדמות מגיעות באיחור: בכל שלב בדרך, החל מאיתור הזדמנויות השקעה ונכסים, דרך תהליכי רכישה ועד ניהול שלהם - אפשר להיעזר בטכנולוגיות חדשות ובפיתוחים מומקדי נתונים (דאטה), על מנת לייצר ערך גבוה יותר עבור המשתמשים. זה בדיוק מה ש-SIMP מקווה לעשות, באמצעות פלטפורמת ההשקעות שלה, שמאפשרת התאמה אישית של תוצאות מדויקות עבור כל משקיע - לפי האסטרטגיה שלו. הפתרון של SIMP מנגיש את המידע הרלוונטי למשקיעים בצורה אופטימלית, מייעל את תהליך הרכישה וחוסך הרבה מאוד זמן, כסף ואנרגיה. יהודית דניאל, מנכ"לית ומייסדת שותפה, פגשה את אורית שילה, מנהלת Google for Startups בישראל, וקיבלה הזדמנות לתת את פיצ' המעלית המושלם. ככה זה נראה:

 

 

הכירו את SIMP Investments

שנת הקמה: 2019

ענף: נדל"ן

מספר עובדים: 3

משרדים: תל-אביב

מייסדים: יהודית דניאל, דני בית-אור, אנטון סקובורודקו

 

"הסטארט-אפ הזה התחיל מתוך בעיה אמיתית שאני חוויתי כאשר התחלתי לחפש הזדמנויות השקעה טובות למשקיעים שעבדתי איתם בארה"ב", מספרת דניאל. "גיליתי שיש המון נכסים שמוצעים, המון מידע, המון דעות ויועצים - אבל מאוד קשה לקבל החלטה ולצלוף בדיוק את ההזדמנויות השקעה הטובות ביותר. היה חסר לי כלי שיודע לסרוק את כל ההזדמנויות בכל השווקים בארה"ב. אחרי המון זמן שחיפשתי הגעתי למסקנה שאמצעים טכנולוגיים יכולים לעזור, לייעל ולהקל את התהליך של מציאת ההזדמנויות למשקיעים. כאשר התחלתי לשוחח עם דני השותף שלי שחי את השוק האמריקאי כבר מעל 15 שנים ועובד עם משקיעים, הבנתי שמדובר בבעיה רחבה מאוד ולא רק בבעיה שלי. שם החלטנו שצריך לצאת לדרך ולהתחיל לחולל שינוי. יחד עם אנטון השותף הטכנולגי הבנו שבניית טכנולוגיה חכמה סביב עולם בעיה זה יכולה להביא שינוי משמעותי ולשנות את האופן בו משקיעי נדל"ן רוכשים נדל"ן היום".  

 

מייסדי SIMP (צילום: תומר פולטין)
נדל"ן חכם. מייסדי SIMP(צילום: תומר פולטין)

 

עם חלום משותף על נדל"ן חכם, שלושת השותפים מצאו פינה בקמפוס של גוגל, קיבלו מנטורינג, הצטרפו לאקסלרטור ייעודי עבור נשים יזמיות ונפגשו עם אקו-סיסטם שלם. אפילו המערכת שלהם מבוססת על כלים וטכנולוגיות של גוגל. "למדנו שיש אקו-סיסטם מדהים ושצריך רק לבקש עזרה בכל תחום ומיד ידאגו לקשר אותך לאנשים הנכונים", מספרת דניאל, "וזה ממש לא מובן מאליו. הכשרה של סטארט-אפ לא נגמרת, בכל שלב חיים שלו יש הכשרות שונות בהתאם להתפתחות של החברה. בעיקר הכשרות עסקיות כמו פרודקט, ולידציה ומרקטינג, אבל גם טכנולוגיות - כלים חדשים, טכנולוגיות חדשות. כל הכשרה שתוודא שהסטארט-אפ נשאר מעודכן ובחוד החנית".

 

מה הטיפ שלך לסטארט-אפיסטים מתחילים?

"ללכת לדבר עם השוק כמה שיותר מוקדם. להבין שהמוצר באמת פותר בעיה אמיתית שאנשים ירצו לשלם עליה".

 

בשיתוף Google for Startups

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: תומר פולטין
מייסדי SIMP
צילום: תומר פולטין
מומלצים