שתף קטע נבחר

החלום והאתגר: הכירו את חברת מדים זיוה

במדים זיוה רוצים להתייעל וגם לפתח מוצרים חדשים: "נייעל את הייצור והשירות". יזמי העסקים הקטנים שמשתתפים בתחרות עסקים קטנים 12 מספרים על השאיפות, המודלים להשראה והקשיים שאיתם הם מתמודדים

בשיתוף בנק הפועלים

 

בימוי: אסף קוזין, הפקה: דולב לשם, צילום: ירון שרון, עריכה: אסף אושי, אפטר: אמיר סולומון

 

מדים זיוה הוקמה לפני כמעט ‭ 30‬שנה על ידי יוסי אברהמי, לאחר שיצא לפנסיה. הגלגול הראשון של העסק היה חנות קטנה למדים לאחיות. 3 ילדיו ואשתו זיוה הצטרפו לעסק, שגדל במהלך השנים וכיום הוא ממותג כאחד העסקים הגדולים בארץ בתחום מדי העבודה, שבו עובדות גם נשותיהם של הילדים. "אנחנו מוכרים בגדי עבודה לכל עסק שניתן לחשוב עליו - מחנות פלאפל ועד ביגוד למנתחים בבית החולים שיבא, ומעסיקים עובדים מכל עדה, דת, גיל ומין, בעיקר כאלה שהתקשו למצוא עבודה לפני שהגיעו אלינו", הם אומרים. "קיבוץ גלויות אצלנו. כולם נהנים לעבוד יחד. חשוב לנו לתת הזדמנות לכל מי שרוצה ומראה רצינות, לא משנה מאיפה הגיע".

 

החלום והאתגר: הכירו את ג'מס מפעלי בירה

 

  (צילום: יריב כץ)
מימין לשמאל: צביקה, ליאורה, יוסי ואריאל אברהמי(צילום: יריב כץ)
תחום פעילות: יבוא וייצור בגדי עבודה

היזם: יוסי אברהמי (‭82‬)

שנת הקמה:‭ 1995 ‬

מספר עובדים: ‭ 25‬

 

החלום: "לעבוד פחות קשה, לייעל את התהליכים במפעל, ולתת שירות טוב וסחורה טובה לאנשים, כדי שימשיכו להיות מרוצים ויחזרו אליי".

 

מודל להשראה: "אין עסק שמהווה השראה עבורנו, אולי גוגל".

 

האתגרים: "הקשיים שלנו כנראה נעוצים בפס הייצור. התהליכים לא מאוד מורכבים, אבל יש מחלקת גרפיקה, ומחלקת הדפסה, וזה תהליך שמעורבות בו הרבה ידיים והוא לוקח זמן. אנשים בארץ רגילים להזמין פיצה ולקבל אותה אחרי חצי שעה, והם חושבים שמדי עבודה הם גם פיצות. וקשה לנו לעמוד ברף הזה. היינו רוצים להתייעל ולתת שירות מהיר יותר, גם ניהול מלאי נכון יותר, אני לא בטוח שאנחנו עושים את זה בדרך המושלמת. הייתי שמח לנהל מלאי מול מחשב ולתת תשובה מיידית כשלקוח שואל אם יש משהו במלאי. הייתי שמח גם לפתח מוצרים חדשים. כל התחום של בגדי העבודה מאוד שמרני ואחיד. הכל נראה אותו דבר. הייתי שמח אם הייתי מצליח להחדיר לשוק איזה מוצר מגוון יותר, בעיצוב מעניין יותר".

  (צילום: יריב כץ)
משפחת אברהמי מחברת מדים זיוה(צילום: יריב כץ)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יריב כץ
מימין לשמאל: צביקה ליאורה יוסי אריאל אברהמי, חברת מדים זיווה
צילום: יריב כץ
מומלצים