שתף קטע נבחר

לגדול נכון: הכירו את דני וגלית אפייה בריאה

דני וגלית מרשק חולמים לפרוץ לחו"ל ולהגיע לכל משפחה בארץ. יזמי העסקים הקטנים בתחרות של ידיעות אחרונות ו-ynet בחסות בנק הפועלים מספרים על החלומות, הקשיים והמודלים להשראה

בשיתוף בנק הפועלים

 

בימוי: אסף אושי, הפקה: דולב לשם, צילום: ירון שרון, עריכה + אפטר: אסף אושי

 

הסיפור של דני וגלית מתחיל בתל־אביב, שם התאהבו והחליטו לעבוד יחד. גלית הייתה המנהלת של רשת אינטימה, דני עבד בשיווק של מערכת "עכבר העיר", ושניהם בעלי תואר שני במינהל עסקים. הם עזבו את העבודות שלהם ופתחו עסק לאפייה בריאה במטבח הביתי, בלי ניסיון קודם. "שיחקנו עם מרקמים וטעמים, המרנו חומרי גלם לחומרים בריאים, ולאט־לאט הגענו למתכונים המנצחים שלנו". כיום המוצרים שלהם נמכרים כמעט בכל חנות טבע בארץ, בשופרסל גרין ובכ־450 נקודות מקריית־שמונה ועד אילת. במפעל באשדוד הם מקפידים להעסיק עובדים עם מוגבלויות, פגועי נפש עם עבר של התמכרות, ומעניקים להם מסגרת תומכת ומשקמת.

  (צילום: גדי קבלו)
דני וגלית מרשק מאפייה בריאה(צילום: גדי קבלו)

תחום פעילות: שתי מאפיות (אחת למוצרים ללא גלוטן) לעוגות וקרקרים מדגנים מלאים הנמכרים ב־‭450‬ נקודות בכל הארץ

היזמים: דני (‭44‬) וגלית (‭44‬) מרשק

שנת הקמה:‭ 2008 ‬

מספר עובדים:‭ 17 ‬

 

החלום: "לטווח הקצר היינו רוצים שבכל משפחה בארץ ייהנו מהפינוקים הבריאים שלנו. לטווח הארוך החלום הוא לייצר שיתופי פעולה ברחבי העולם עם אנשים שיתחברו לחזון שלנו וירצו לייצר את המוצרים שלנו".

 

מודל להשראה: "אנחנו מאוד מתחברים למה שאסף גרניט עושה. הוא חווה הצלחה בארץ ומצליח להעביר את הערכים והחזון שלו גם החוצה, ואפילו החבר'ה הצעירים שהוא לוקח תחת חסותו מתפתחים ומתחברים לערכים, הופכים מעורבים באמת, ולא סתם 'עובדים שלו'. עסק נוסף הוא המותג הבריטי Rude Health, שמייצר מוצרים שקשורים לאורח חיים בריא, והוא סופר־עדכני, צבעוני, קליל, בועט ופאן. הם מאוד מצליחים באירופה ואנחנו מאוד מתחברים לערכי המותג. מה שמניע אותנו הוא המשפט 'באהבה נברא העולם'. ליצור משהו טוב מעבר לכסף".

 

האתגרים: "האתגר הוא להגיע משוק חנויות הטבע לשוק הרחב, ולא תמיד בחנויות וברשתות הרגילות מתחברים לערך המוסף שלנו. אבל חל שיפור. חצי חינם למשל הכניסו את המוצרים שלנו ואנחנו מוכרים שם ממש יפה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גדי קבלו
דני וגלית מרשק מאפייה בריאה
צילום: גדי קבלו
מומלצים