שתף קטע נבחר

לגדול נכון: הכירו את יולטה מוצרי נייר

עמי גואטה ואסף יולזרי שואפים להתרחב ולשחרר קצת מהריכוזיות בניהול - וללמוד להאציל סמכויות לצוות העובדים. יזמי העסקים הקטנים בתחרות של ידיעות אחרונות ו-ynet בחסות בנק הפועלים מספרים על החלומות, הקשיים והמודלים להשראה

בשיתוף בנק הפועלים

 

בימוי: אסף קוזין, הפקה: דולב לשם, צילום: ירון ברנר, עריכה: אסף אושי, אפטר: אמיר סולומון

 

לבני הזוג עמי גואטה ואסף יולזרי הייתה אהבה גדולה למחברות, פנקסים, עטים, לוחות שנה ושלל מוצרי נייר מעוצבים, דברים מהעידן שלפני השתלטות המסכים הדיגיטליים, כשכרטיס ברכה עוד נכתב ביד והוגש במעטפה חגיגית. הם החליטו להפוך את האהבה הזאת לעסק והקימו את יולטה (צירוף שמות המשפחה שלהם). "החפצים שבהם אנחנו מוקפים מדי יום הם התפאורה של חיינו, ועליהם לספק לנו הנאה ויזואלית וקסם יומיומי", הם אומרים. הם פתחו חנות אינטרנטית, ושנתיים אחר כך חנות פיזית בתל־אביב. את המוצרים שלהם ניתן למצוא גם בכ־70 חנויות ברחבי הארץ.

  (צילום: דנה קופל)
עמי גואטה ואסף יולזרי, בעלי יולטה(צילום: דנה קופל)

תחום פעילות: יבוא מוצרי נייר מעוצבים ושיווק לחנויות בארץ, וכן הפעלת שתי חנויות

היזמים: עמי גואטה (‭36‬) ואסף יולזרי (‭40‬)

שנת הקמה: 2012 ‬

מספר עובדים‭ 14 :‬

 

החלום: "אנחנו חולמים להמשיך לגדול ולהתפתח, ולהביא לקהל לקוחותינו מוצרים מרגשים מכל העולם. היינו רוצים לייבא דברים חדשים, בקטגוריות נוספות. למשל, להעמיק את כל תחום סביבת המשרד - שולחן, קירות, רהיטים קטנים, הלבשות קיר וכו'".

 

מודל להשראה: "התחום שלנו הוא חלוצי בישראל, ולכן אין לנו ממש עסק שהוא מודל לחיקוי. יש עסק באוסטרליה בשם Milligram, שהוא מקביל אלינו, האחות התאומה שלנו. הם מביאים מותגים דומים, רק שהם חולשים על יבשת, ואנחנו על מדינה פצפונת".

 

האתגרים: "כשעסק גדל העובדים הם המשאב הכי משמעותי (חוץ מהלקוחות כמובן), הם מובילים את החזון, וכדי שיהיו מרוצים ומקצועיים בו־זמנית, זה דורש מאיתנו מלאכת מחשבת של ממש. אנחנו כל כך משקיעים בלטפח את הצוות, אבל באותה נשימה, אנחנו ריכוזיים מאוד וקשה לנו לשחרר שליטה, להאציל סמכויות. אנחנו מעורבים בכל פרט בחנות - מהמכירה ועד להזמנה באתר. אנחנו חייבים ללמוד לשחרר קצת את הפרפקציוניזם ולתת לצוות המוכשר שלנו להתעסק בדברים האלה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דנה קופל
עמי גואטה ואסף יולזרי, בעלי יולטה
צילום: דנה קופל
מומלצים