שתף קטע נבחר

"אני לא מרגיש שאני צריך לצאת לחו"ל - כל החיים שלי הם חופשה"

הם עברו דירה בעקבות הכדורעף וכיום מתפרנסים מהספורט האהוב עליהם. תוך גידול הילדות הם כבר חושבים מה יעשו כשיאלצו לפרוש בעוד כמה שנים. משפחות מרחבי הארץ מספרות על החיים עצמם. והפעם: משפחת לוק מגן יבנה

מה עושים עם המינוס, כמה משלמים על הדירה, איפה הייתה החופשה האחרונה ועל איזו הוצאה מצטערים במיוחד? משפחות מכל רחבי הארץ מספרות בגילוי לב על החיים עצמם. והפעם: משפחת לוק מגן יבנה

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

"מי שמגדל סחלבים אין לו מינוס"

"כסף זה כמו דיאטה, שומרים כל השבוע ובסופ"ש קצת נהנים"

"הכסף לא מנהל אותנו, אין לנו אפילו חשבון בנק"

 

בצילום: מורן (34), ליאור (28), גאיה (3) ואלמה (שנה וחצי).

משפחת לוק (צילום: אסי חיים)
משפחת לוק(צילום: אסי חיים)
 

הבית: גרים בבית שנה וחצי. 7 חדרים, 6,000 שקל לחודש.

 

אוהבים את גן יבנה? מורן: "זה יישוב מגניב, קהילתי וחמוד". ליאור: "אני מרגיש פה בבית". מורן: "המטרה היא לקנות בית כאן. המחירים לבית כזה הם בסביבות 2.3 מיליון שקל".

 

איך הגעתם לכאן? מורן: "שנינו שחקני כדורעף בליגת-העל. גרנו בכמה מקומות בארץ לפי איפה ששיחקנו". ליאור: "גרנו בעין הים ליד גבעת אולגה, ואז קיבלנו הצעה לשחק במכבי AOV אשדוד". מורן: "אנחנו מאוד אוהבים את המועדון של אשדוד. אני לא מכירה כל כך הרבה מקומות שבהם רוצים ככה לקדם את הכדורעף".

 

איך הכרתם? ליאור: "הכרנו בווינגייט כשהייתי בן 16 בפנימייה שם. שמרנו על קשר, ובגיל 22 זה הבשיל".

 

איך נראים חיים של ספורטאי? ליאור: "יש שני אימונים ביום. קמים בבוקר, לוקחים את הילדות לגן והולכים לאימון. חוזרים ב-11, ויש עוד אימון בערב. אני לא רואה את עצמי עובד בעבודה אחרת. אני בטוח שהרבה אנשים היו מתחלפים איתנו, כי אנחנו עושים מה שאנחנו אוהבים". מורן: "אם היינו בשני מועדונים נפרדים, זה היה הרבה יותר קשה. זה שקיבלנו את ההזדמנות לעשות את זה באשדוד יחד - זה מטורף מבחינתנו".

 

ליאור: "היו לי הצעות ממועדונים אחרים אבל ברמת האופרציה זה היה בלתי אפשרי. העדפתי, אחרי עונה שהייתי במטה אשר, הקבוצה הכי טובה בארץ, להגיע לאשדוד, שהייתה בליגה השנייה, ובדיעבד זה הרבה יותר משמעותי לקחת חלק במקום שמתפתח. אני סוג של יזם כדורעף, וזה חלק מהסיפוק. הקטע הכספי לא שיחק תפקיד. זה לא כמו בכדורגל, הפערים בין הליגה הראשונה לשנייה לא כאלה גדולים. בדיעבד זו גם הייתה החלטה מצוינת. שנינו עלינו ליגה".

 

אנשים באים לראות כדורעף? ליאור: "אין לכדורעף את החשיפה שהיה צריך לקבל. תמיד זה כדורגל, כדורסל. אני מקווה שנדביק את הפערים, כי יש ליגות גברים ונשים סופר מעניינות, אבל הזניחו קצת באיגוד את הנושא השיווקי. ספורט בלי חשיפה זה בזבוז משאבים ואנרגיה. אם אני מגיע למשחק ואין קהל, זה מבאס. אין סיבה שאם זה עובד באיטליה, רוסיה ופולין - שזה לא יעבוד פה".

 

אתם מתפרנסים רק מהכדורעף? מורן: "זו הפרנסה העיקרית, אבל אנחנו גם מאמנים. ליאור מאמן כושר מדהים". ליאור: "אני אוהב לעבוד עם ספורטאים ועם קבוצות, ואני עובד גם עם 70 ספורטאים שמשחקים כדורעף בנתניה, וזה מבחינתי להגשים את הענף שלנו. להכניס אנשים לענף ולהדביק אותם בחיידק של הכדורעף".

 

איך רמת החיים שלכם? ליאור: "אנחנו מרוצים. שחקנים בכירים מרוויחים 80־70 אלף דולר בעונה".

 

מינוס? ליאור: "אין מינוס". מורן: "אין לנו חשבון משותף. אם צריך לשלם שכר דירה כל פעם מחליטים מי משלם". ליאור: "המציאות פה היא מטורפת לזוגות צעירים, ואנחנו מרגישים את זה. אם חסר משהו, מוסיפים עבודה".

 

קריירה של ספורטאי היא קצרה. התחלתם לתכנן מה עושים הלאה? מורן: "ברור. אמא של ליאור גרמה לי לחשוב על זה והלכתי ללמוד תואר ראשון ושני במינהל עסקים. ליאור פותח עוד מסלולים באימון. אבל הוא עוד עמוק במשחק. הוא לא יעיד על עצמו אבל הוא השחקן הישראלי הכי טוב בעמדה שלו".

 

חופשה אחרונה? ליאור: "אילת. רק בעוד חודשיים נטוס בפעם הראשונה ביחד לברלין, לראות גמר ליגת אלופות בכדורעף. אני לא מרגיש שאני צריך חמצן וחייב לצאת. כל החיים שלי הם חופשה אחת גדולה".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים