בשיתוף בנק הפועלים


משבר הקורונה הדגיש יותר מאי פעם את החשיבות ואת הצורך של בתי עסק בפעילות ובנוכחות דיגיטליות. במציאות של ריחוק חברתי והימנעות מהתקהלויות, האינטראקציות האנושיות - וגם הפעילות הצרכנית שלנו - עוברות להתנהל באופן כמעט מוחלט מול מסך המחשב או הטלפון. אין ספק היום שהעולם הדיגיטלי הוא המנוע העיקרי שיכול להשאיר את העסק חי, נושם ומרוויח.
פרויקט חדש של ynet וידיעות אחרונות בחסות בנק הפועלים ובשיתוף Digitalent, קורא לעסקים קטנים, שטרם עברו לפעילות דיגיטלית או כאלו שלא מצליחים להתפתח בזירת האונליין, להירשם לפעילות. בפרויקט לוקחים חלק גם חברות Google, Wix, Fiverr, Gett delivery, ו-Easy, והמאמן הלאומי אלון גל, שיסייעו לעסקים להיכנס לעולם הדיגיטל באופן מקצועי עם וובינרים שיעשו לכם סדר. בין הנושאים שיעלו בשבועות הבאים: מדריך לעסק הקטן - מעבר מעולם ה-Offline ל-Online, יצירת תוכן בהתאם לקהל היעד, שינוי ההתנהגות של עסקים ב-2020 בעקבות הקורונה, שימוש נכון בכלי הפרסום של גוגל והרשתות החברתיות, ועוד.
הפעם, המאמן הלאומי אלון גל מדבר על מספר מודולים שיעשו אצלכם בעסק הבדל גדול: בתחומים הפיננסיים; האם להרחיב או לצמצם; איך להשקיע בפרסום בצורה נכונה; כיצד מייצרים מועדון לקוחות נאמן, ועוד שלל טיפים. במהלך הוובינר פגשנו גם את סילבה גז, מחברת "סברס", בעלים של עסק למוצרי שיער שקיבל הדרכה אישית. צפו בווידיאו בראש הכתבה.

1 צפייה בגלריה
(צילום: shutterstock)
מאה עסקים שייבחרו לפרויקט ייהנו מ-10 שעות ליווי מקצועי ללא עלות על ידי צוות המומחים של בית הספר לשיווק דיגיטלי Digitalent.
הליווי וההדרכה המקצועיים של מומחי Digitalent יכללו בנייה והטמעה של תשתית שיווקית לבית העסק - החל מהקמת אתר או חנות אונליין, שימוש בפלטפורמות ובכלי שיווק דיגיטליים לגיוס לקוחות חדשים, יצירת חומרים שיווקיים, ניהול ברשתות החברתיות ועוד.
*מתוך 100 בתי עסק אשר נבחרו לקבל את הליווי המקצועי, אנו נעקוב ונסקר תקשורתית את התהליך והליווי הדיגיטלי של 8 בתי עסק.
בשיתוף בנק הפועלים