בשיתוף בנק הפועלים
עמוק אל תוך משבר הקורונה העולמי ורגע לפני שמגיעים אלינו חגי הקניות ברשת - עוד לא מאוחר מדי להצטרף אל המהפכה הדיגיטלית. בעלי עסקים ועצמאיים שעדיין מחפשים את דרך המלך, כבר לא יכולים לעצום עיניים אל מול ההזדמנויות הגדולות שמחכות ברשת. בדיוק בשביל זה אתר ynet, בשיתוף המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים, וקמפוס Digitalent, מעניקים לכם תוכנית הכשרה - לגמרי בחינם.
במשך שבוע שלם תוכלו ליהנות מסדנאות מעשיות, שיעניקו לכם כלים אמיתיים, בשפה פשוטה ונגישה - כדי להבטיח שהעסק שלכם לא נשאר מאחור. הסדנאות יועברו על ידי מיטב המורים והמדריכים של דיגיטאלנט - העוסקים בעצמם בתחום השיווק הדיגיטלי. כולם מתכנסים במטרה אחת - לסייע לבעלי עסקים לצלוח את התקופה המאתגרת, להמציא את עצמם מחדש ולהשתמש ביתרונות של הרשת כדי למנף את העסק.

תוכנית הכשרה - לגמרי בחינם

המפגש הראשון יעסוק בהקמת עמוד נחיתה עבור העסק שלכם - מה צריך להיות בו? איך הוא צריך להיראות? איך בכלל עושים את זה מבלי לשלם הון תועפות עבור פיתוח ועיצוב אתרים? המפגש הזה ייקח אתכם צעד-צעד, יפרק את כל המושגים שכדאי לדעת ויאפשר לכם להגיע בצורה יעילה ומהירה יותר ללקוחות גם ברשת.
במפגש השני יעמיקו בנושא של פייסבוק - הרשת החברתית הפופולרית ביותר בעולם, ואחת מזרועות השיווק הדיגיטלי החשובות ביותר עבור כל עסק. הסדנה תכלול את כל מה שצריך לדעת כדי לייצר נוכחות דיגיטלית בפייסבוק: איך מייצרים עניין ומושכים את הגולשים? איך הופכים את הלקוחות שלכם למעורבים בתכנים? מה כדאי לפרסם ומה פחות? ניגע גם על קצה המזלג בתחום של קידום ממומן.
2 צפייה בגלריה
מכירות באינטרנט דרך אתר אינטרנט של העסק שלכם
מכירות באינטרנט דרך אתר אינטרנט של העסק שלכם
מכירות באינטרנט דרך אתר אינטרנט של העסק שלכם
(צילום: shutterstock)
המפגש השלישי יוקדש לענקית אחרת - Google, השער המשמעותי ביותר שלכם להגיע אל הלקוחות שלכם, ולהיפך. כל חיפוש מתחיל ב-Google, ובסדנה הזו תלמדו כיצד להקים קמפיין על שם המותג שלכם. ניגע בנושא של קידום ממומן ב-Google, ונעזור לכם להכיר את הדרך להגיע אל ראש תוצאות החיפוש.
במפגש הרביעי יתעמקו המשתתפים ברשת חברתית נוספת - אינסטגרם. מה שמבדל אותה מפייסבוק ומרשתות חברתיות נוספות הוא הפוקוס על ויזואליזציה. אתם לא צריכים להיות צלמים מקצועיים או משפיעני רשת כדי לבנות מותג מקצועי ומוערך באינסטגרם, אתם רק צריכים להכיר את חוקי המשחק.
המפגש האחרון בעצם קושר את כל הקצוות יחד, ועוסק בשני נושאים מהותיים להצלחה שלכם בדיגיטל - כתיבה שיווקית ועיצוב גרפי. בתקופה המורכבת הזו, אפשר להניח שהרבה בעלי עסקים רק מנסים להחזיק את הראש מעל למים, ואין להם תקציבים מיותרים לטובת שירותי תוכן או עיצוב חיצוניים. בסדנה הזו נלמד איך כותבים כדי ליצור עניין, איך מעצבים תמונות ובאנרים, והכל באמצעות כלים חינמיים ומקצועיים.
"אנו שמחים לקחת חלק בפרויקט כה מבורך, בשיתוף המרכז לתמיכה פיננסית", אומרת מאשה דשקו, מנכ"לית ומייסדת Digitalent. "כבעלת עסק, אני מבינה את האתגרים הרבים הקיימים במיוחד בתקופת משבר כמו זו. שבוע ההכשרות שפיתחנו נועד לעזור לבעלי עסקים ולהעניק להם כלים בהם יוכלו להשתמש גם אחרי התקופה הזו, ולהעלות את העסק שלהם רמה אחת יותר גבוה. אנו מאחלים לכל בעלי העסקים בהצלחה".
כל הסדנאות יתקיימו בזום בשבוע הבא, בין השעות 16:00-20:00. הסדנאות ללא עלות, אך יש לבצע רישום מראש (חובה).
11/10/20 - הקמת עמוד נחיתה פשוט באופן עצמאי וללא תלות באנשי מקצוע
12/10/20 - שיווק באמצעות Facebook - איך להקים עמוד עסקי בפייסבוק ולקדם אותו
13/10/20 - שיווק באמצעות Google – למה חשוב לפרסם בגוגל ואיך מקימים קמפיינים ומודעות לקידום העסק
14/10/20 - שיווק באמצעות Instagram - חשיבות פתיחת פרופיל אינסטגרם לעסק וקידום ללא עלויות מדיה
15/10/20 - כתיבה שיווקית ועיצוב גרפי למדיה חברתית
"על רקע משבר הקורונה, והמשבר הפיננסי שנוצר בקרב עסקים קטנים ועצמאיים, משקי בית שנותרו ללא מקור הכנסה במשך התקופה והצורך לידע בתחום החינוך הפיננסי", אומרת קרין מאיר, מנהלת המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים. לדבריה, במרכז לצמיחה פיננסית, פועלים על מנת להוות רשת תמיכה משמעותית ללמידה ולהתפתחות בהתנהלות הפיננסית, הן בתקופת המשבר והן בתקופה שלאחריו. "אנחנו מנגישים את התכנים באופן שמותאם לתקופה – בהרצאות ובסדנאות בזום, בהיצע רחב של קורסים דיגיטליים באתר ועוד. אני מזמינה אתכם להיכנס לאתר המרכז לצמיחה פיננסית, ליהנות משלל התכנים העשירים שעומדים לרשותכם, להירשם להרצאות, ולקבל כלים להתנהלות פיננסית מושכלת שתוביל אתכם לצמיחה ולרווחה כלכלית"
המרכז לצמיחה פיננסית הינו מיזם חדשני ופורץ דרך מבית בנק הפועלים, שהוקם במטרה לאפשר לכל אדם בישראל להשיג צמיחה פיננסית ולשמש כבית של למידה, הדרכה, ידע וכלים מעשיים עבור כל מי מעונין בכך. המרכז מוביל את תחום החינוך הפיננסי בישראל באמצעות כלים דיגיטליים מתקדמים בעברית ובערבית, ובהם קורסי אונליין, הרצאות פרונטאליות, משחקים ועוד, המותאמים לכלל הציבור – לבעלי עסקים ולאנשים פרטיים, בכל שלבי החיים. פעילות המרכז מונגשת בחינם ובפריסה ארצית, ומתפרשת על פני כל האוכלוסיות והמגזרים, עם כמיליון וחצי לומדים בשנתיים וחצי של פעילות. המרכז לצמיחה פיננסית זכה השנה במוצר השנה בקטגוריה של "חינוך פיננסי".
- להרשמה לסדנאות הקליקו כאן