שתף קטע נבחר

TYP: התחלנו מרמיקס, ואז הגיעה לנה דל ריי

עברי לידר וג'וני גולדשטיין, TYP בשבילכם, כבר מזמן מדברים בינלאומית. רמיקסים שיצרו למובילי הפופ העולמי הספיקו לגרוף מחמאות מלנה דל ריי ואלי גולדינג, והם? עדיין מתרגשים כמו בהתחלה: "אנחנו הכי מתלהבים, אין אדישות". באולפן ynet סיפרו על אלבום הקאברים הטרי, על העבודה הצמודה ב'אקס פקטור' ואיך עושים מוזיקה במצב טיסה. צפו בראיון ובביצועים היחודיים

 

עברי לידר וג'וני גולדשטיין, TYP בשבילכם, הם כבר מזמן לא רק צמד ישראלי. למעשה, נראה שרוב הפעילות של הלהקה מופנית לחו"ל, כשהסינגלים מדברים בינלאומית, הרמיקסים זוכים ללא מעט השמעות ועל הדרך אפילו כוכבי פופ מוכרים מפרגנים. כל זה קורה בזמן שעברי ממשיך לטפח את קריירת הסולו שלו, לצד כמובן שיפוט בתכנית "אקס פקטור".
 
רגע לפני אלבום הרמיקסים החדש שינחת השבוע, הגיעו לידר וגולדשטיין לאולפן ynet כדי לדבר על חו"ל, טלוויזיה ועל העולם, שאולי מונח בכף ידם. צפו בראיון ובביצועים החיים לשירם "All of It But Me" ולשירה של לורד, "400 Lux".
 
כאמור, בימים אלה מככב לידר בפריים טיים כחלק מצוות שופטי התכנית "אקס פקטור", אך לא נראה שזה מונע ממנו להמשיך בפרויקטים האישיים שלו - או הופך את העבודה שלו עם ג'וני על TYP למעמסה. להיפך. "קודם כל, ג'וני עובד איתי ב'אקס פקטור', הוא חלק מההפקה", אומר לידר. "אני חושב שכשאתה אמן שאוהב לעשות הרבה דברים כמונו, אתה מוצא זמן להכל.
 
"זה כיף להיות יצירתי, כיף שהדברים שאתה עושה עובדים ואתה יכול להרשות לעצמך למצוא פרויקטים חדשים. אנחנו נהנים נורא ממה שאנחנו עושים. זה לא 'אוי, אני חייב לעשות את זה'". "מצאנו דרכים פחות קונבנציונליות לעבוד יחד", מוסיף גולדשטיין, ומדבר על עבודה בטיסות, במלונות ובין ארצות.
 
TYP. יוצרים בטיסות ובבתי מלון (צילום: ירון ברנר) (צילום: ירון ברנר)
TYP. יוצרים בטיסות ובבתי מלון(צילום: ירון ברנר)

השבוע חוגג הצמד את צאת אוסף הרמיקסים שלהם (לא להתבלבל - האלבום החדש של TYP שיכיל חומרים חדשים, ייצא להבטחתם בהמשך הקיץ). החדש יכלול פרשנויות שלהם לשירים של אנריקה אגלסיסאס, לנה דל ריי, אימג'ן דראגונז, מובי, פיטבול ואחרים. אז למה הם מוציאים את האלבום הזה עכשיו, ואיך זה מרגיש כשדל ריי או אלי גולדינג מפרגנות לטיפול שהעניקו לשירים שלהם?

 

"עשינו השנה המון רמיקסים לאמנים גדולים", מספר עברי. "זה התחיל ברמיקס אחד שעבד טוב, היה מגניב ואנשים התלהבו. אחר כך התחילו להגיע פניות מכל מיני אמנים וזה נהיה עניין כזה ש-TYP עושים רמיקסים והם טובים בזה. ואז האנשים מיוניברסל (הלייבל שהצמד חתום בו בצרפת. ע.פ) הציעו שנוציא את זה כאוסף, שנחמם את הגזרה לקראת האלבום שלנו".

 

באשר לשאלה כמה אישור ופירגון של האמנים שהם עובדים מולם עוד מרגש אותם - מתברר שגם הותק לא מקהה את ההתרגשות: "אנחנו מתלהבים, מאוד לא אדישים לזה" אומר ג'וני. "אין דבר כזה אדישות לתעשייה הזו, זו תעשייה מרגשת. כל דבר מרגש בדבר הזה".

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ירון ברנר
עברי לידר וג'וני גולדשטיין. טיפ של מקצוענים
צילום: ירון ברנר
לאתר ההטבות
מומלצים