שתף קטע נבחר

הגיע הזמן: צפו בקליפ הבכורה של האיינג'לסי

האיינג'לסי התחילו בשולי האינדי המקומי ועשו דרכם בהתמדה אל הבמה המרכזית. "אנחנו עושים דברים במין איטיות שכזו", מספר מנהיג ההרכב, רותם בר אור. בדרך לפלייליסט, אף פעם לא עצרו כדי להוציא קליפ רשמי. עכשיו הגיע הזמן. צפו בחדש והראשון של הלהקה, לשירה "My Baby Boy"

קצת קשה להאמין, אבל גם עם כל ההצלחה שלה בתחנות הרדיו ובשטח - להקת האיינג'לסי מעולם לא הוציאה קליפ רשמי. הרכב הפולק של רותם בר אור ושות' שהלך ותפס תאוצה בשנתיים האחרונות בקרב הקהל הישראלי המחבק, הצליח איכשהו להתחמק דווקא מאחד הכלים הבסיסיים של אמנים להפצת יצירתם. כל זה היה אתמול, והיום (ה'), כשהלייבל הצרפתי של חברת סוני "Jive Epic" מוציא באירופה את אלבום הבכורה שלהם "Exit Inside", זוכה סוף סוף הסינגל הראשון והמושמע היטב מתוכו "My Baby Boy" גם בקליפ מקורי, בבימויו של נוני גפן (במאי הסרט "לא בתל אביב"). צפו בו כאן בבכורה.

 

"רצינו להתמודד עם הרגש של השיר הזה בלי לברוח או לנסות לרצות את כולם, אבל גם לא רצינו לעשות שימוש זול או ברור מאליו בנושא של 'מלחמה'", מסביר בר אור את הדילמה שמאחורי חיפוש הרעיון לשיר שמקבל בימים אלה משמעות נוספת ועגומה משהו בזכות שורות כמו "My baby boy is in the army of disbelief, My baby boy is in the army of midsummer grief". "אחרי הרבה מאוד גלגולים, ביניהם יום צילום שנגנז, הגענו יחד עם נוני לרעיון המטאפורי-רגשי הזה שהרגשנו שמצליח להתמודד עם השיר הזה בצורה יפה", הוא מוסיף.

 

עוד קליפים בערוץ המוזיקה של ynet:

אות לבאות: ויקטוריה חנה חוזרת בקליפ חדש

קזבלן חוזר: צפו בחדש של רועי פרייליך

פרצופה של המדינה: צפו בקליפ החדש של איזי

 

"זה תחום שאנחנו לומדים לאט לאט", ממשיך בר אור. "יש לנו משיכה גדולה לעסוק בזה, מצד אחד. מצד שני, הרבה פעמים קליפים מצמצמים את העולם של השיר ומכבידים עליו במקום להרים אותו. כמו בהרבה דברים אחרים - הופעות, פסטיבלים ועולם התקשורת - אנחנו מרגישים הרבה פעמים כמו עוף מוזר בתוך התרבות המקומית, והאמת שגם בזו העולמית. אנחנו עושים את הדברים אחרת, באיזו מן איטיות כבדת ראש כזו, ומתוך זווית ראייה שיכולה לפעמים להתנגש קצת במציאות או בדרכים שבהן דברים עובדים. עובדה באמת שלא הוצאנו אף קליפ עד עכשיו - האלבום בעצם יצא ומצא קהל בארץ בלי אף קליפ שיקדם אותו. אבל הגיע הזמן".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים