שתף קטע נבחר

מלחמת העולמות: צפו בחדש של רוסו וויינברג

דמיונות, עולמות מקבילים ואהבה בשלישייה - כל זאת ועוד ממתינים לכם בקליפ החדש של הצמד רוסו וויינברג לשירם "Travel", לטובתו קפאו יחדיו בברלין הרחוקה, וחזרו כדי לספר

 

"זו הפעם הראשונה שאנחנו מכניסים דמות שלישית לתוך קליפ שלנו", מספרת עדי וויינברג, חצי מהצמד רוסו וויינבג על "Travel", פיסת הוויזוליה החדשה והקסומה שהוציאו תחת ידם. "לבחורה קוראים פאולינה, והיא במקרה הבת של הבעלים של הבית על הנהר המדהים שצילמנו בו".

 

"היה לנו חשוב לבנות שני עלמות - מציאות ודמיון. במציאות יש את פאולינה - האישה במציאות של רוסו, שקשה לה מאוד איתו ועם ההתנהלות שלו. מולה יש את רוסו - שבורח מהכאן ועכשיו לדמיונות ולפנטזיות שלו דרך כתיבה. בדמיון של רוסו, יש את עדי - שהיא כביכול דמות שהוא המציא ועליה הוא כותב וחולם".

 

נסעו בגלל הקליפ, נשארו בגלל המילקי (צילום: פטריק סבג) (צילום: פטריק סבג)
נסעו בגלל הקליפ, נשארו בגלל המילקי(צילום: פטריק סבג)

עוד קליפים בערוץ המוזיקה של ynet:

צפו: הצמד ריו קופצות למים בקליפ חדש

צפו: עדי מדנס תורם את גופו למדע

חתול, מפלצת ורמי פורטיס מצויר בקליפ חדש

 

נשמע מבלבל? ובכן, אולי צפייה בקליפ תעשה לכם סדר בדברים, אבל אם התיאורים הסבוכים מפחידים אתכם - לפחות תגידו תודה שלא הייתם איתם שם בגרמניה הקפואה, במהלך צילומי הקליפ עצמו. "ספי במאי הקליפ הציע שנגיע לברלין לצלם ומיד קפצנו על המציאה", מתארת וויינברג את מה שהלך שם. "נסענו לחמישה ימים, ובגלל שהשמש שוקעת כבר בארבע - התחלנו לצלם ממש מוקדם בבוקר. היינו חוזרים הביתה וממשיכים לצלם סצנות בתוך הבית. רק עבדנו, עבדנו, צילמנו וקפאנו".

 

"למזלו של רוסו, כל הסצינות שלו היו בתוך הבית, עדי לעומת זאת - בלבוש מינימאלי יחסית לאפס מעלות הצטלמה בחוץ, בשדות בנהר וביער, כשבין לבין השוטים קפצו עליה עם שמיכות בכדי לנסות להשאיר אותה בחיים, ולא לקפוא".

 

רוסו ווינברג יופיעו ב-13 בנובמבר בפטריה בקיבוץ דן, ב-24 בנובמבר בשאנן בר בחיפה, ב-28 בנובמבר באדלה רמת ישי, ב-5 בדצמבר בזאפה תל אביב וב-26 בדצמבר בג'אם בעכו.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: פטריק סבג
רוסו ווינברג. בין שתי עולמות
צילום: פטריק סבג
לאתר ההטבות
מומלצים