שתף קטע נבחר

עולה קומה: קליפ חדש לאייל אבן צור

אייל אבן צור עבד עם ברי סחרוף, משינה וגם עם מוניקה סקס, אותם הוא מכיר טוב טוב מבית. כעת, עם קצת עזרה ממתופף המוניקות שהוא רק במקרה האח הגדול - הוא מוציא שיר אהבה חדש ואוטוביוגרפי, המלווה בקליפ אנימציה מושקע. צפו

אייל אבן צור עשה את צעדיו הראשונים בתחום המוזיקה דווקא מאחורי הקלעים. בשנות התשעים שימש אבן צור איש סאונד לאמנים כמו ברי סחרוף, משינה, כנסיית השכל, איפה הילד וגם הרכב בשם מוניקה סקס, אותו הוא מכיר טוב טוב מבית. אייל הוא אחיו של שחר, מתופף מוניקה סקס, ומי שהפיק את אלבומם האחרון "מקצועות חופשיים".

 

כעת החליט אבן צור להתייצב בקדמת הבמה עם סינגל חדש, "שלוש קומות" שמו, שיוצא היום (ה') מלווה בקליפ אנימציה מושקע שיצרה עבורו גילי שאנן, סטודנטית בבצלאל. "'שלוש קומות' הוא שיר אהבה אוטוביוגרפי שנכתב על הרגע המאושר בו אתה מבין שמצאת שותפה לחיים", הוא מסביר. "כשסיימתי לכתוב את השיר, הרגשתי שמישהו אחר צריך להלחין אותו. שלחתי את השיר לאחי הגדול שחר. תוך חצי שעה קיבלתי סמס: "יש לחן"'.

 

אודות הקשר המשפחתי והאם הוא רואה בו מקפצה או מכשלה, הוא אומר: "שחר ואני מאוד קרובים ובכל עשייה של כל אחד מאיתנו השני מעורב, מלווה, עוזר. זו פעם ראשונה ששחר ואני כותבים שיר ביחד כשאני אחראי על המילים והוא על הלחן".

 

"כשהתחלנו לדבר על השיר, גילי אמרה שיש לה רעיון לקליפ אנימציה ולאחר כמה ימים שלחה לי עשר שניות ראשונות להתרשמות", הוא מספר על המימד הויזואלי שהוענק לשירו החדדש, כמעט ללא שליטה שלו. "אני כל כך אוהב להיות בסיטואציה בה אני פשוט נפעם ומאושר מהתוצאה - זה בדיוק מה שקרה כאן. ראיתי את עשר השניות הראשונות והבנתי שזכיתי ביוצרת מוכשרת. מעבר לטכניקה המקורית ולסטייל שהביאה איתה, היא גם יצרה סיפור חלומי, מרגש והעיקר -  פשוט".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים