שתף קטע נבחר

יממה אחרי מות בתה: השחקנית דבי ריינולדס הלכה לעולמה

השחקנית הוותיקה דבי ריינולדס, כוכבת "שיר אשיר בגשם" ואמה של קארי פישר, הלכה לעולמה יום אחרי בתה בעקבות שבץ. לדברי בנה, הצער על פישר גרם לכך. בת 84 הייתה במותה

דבי ריינולדס, שחקנית הוליוודית אייקונית, כוכבת "שיר אשיר בגשם" ואמה של קארי פישר המנוחה, הלכה לעולמה הלילה (ה'), שעות ספורות לאחר שהובהלה לבית חולים בעקבות שבץ שעברה. היא מתה יממה אחת בלבד אחרי שבתה, השחקנית קארי פישר, הלכה לעולמה כתוצאה מהתקף לב שעברה במהלך טיסה מלונדון ללוס אנג'לס. בנה טוד מסר שהמצוקה בעקבות מות אחותו גרמה לשבץ שהרג אותה.

 

דבי ריינולדס על השטיח האדום ()
דבי ריינולדס על השטיח האדום
 

אתמול עוד כתבה ריינולדס בת ה-84 בחשבון הפייסבוק שלה: "תודה לכל מי שאימץ את הכישרון של בתי האהובה", והוסיפה: "אני אסירת תודה על מחשבותיכם ותפילותיכם, אשר מובילות אותה עכשיו לתחנתה הבאה".

 

דבי ריינולדס וקארי פישר, יחסים מורכבים ()
דבי ריינולדס וקארי פישר, יחסים מורכבים

דרכה של ריינולדס בהוליווד החלה לפני כ-70 שנים, כאשר זכתה בחוזה עם חברת ההפקות "האחים וורנר". כישרונותיה במשחק, ריקוד ושירה עזרו לה לקבל את תפקידה הזכור ב"שיר אשיר בגשם" מ-1952, סרט אשר היה מועמד לפרסי גלובוס הזהב ואוסקר, והפך בהמשך לקלאסיקה קולנועית. לאחר ובעקבות הצלחתו הפך "שיר אשיר בגשם" למיוזיקל המוצלח ביותר בהוליווד בכל הזמנים.  

 

ריינולדס בסצנה מ"שיר אשיר בגשם". כוכבת אמיתית

 

תפקידה הזכור בסרט הפך אותה לכוכבת על בשמי הוליווד, ובעקבותיו קיבלה את תפקידה בסדרת סרטי "Tammy", להם גם הקליטה את שיר הנושא - שעליו הייתה מועמדת לפרס האוסקר. במהלך שנות ה-50 וה-60 כיכבה ריינולדס בשורה של שוברי קופות הוליוודים, ביניהם "How the west was Won" , "Divorce American Sytle" ו-"The Unsinkable Molly Brown". תפקדה האחרון אף זיכה אותה במועמדות לפרס האוסקר, כמו גם לפרס גלובוס הזהב.

 

ריינולדס בצעירותה ()
ריינולדס בצעירותה
 

בשיא תהילתה נישאה דבי לאדי פישר, מי שהיה לאביה של כוכבת "מלחמת הכוכבים" קארי פישר, ואחיה הקולנוען טוד. זמן קצר יחסית לאחר נישואיהם עזב פישר את אשתו למען אליזבת טיילור - אחת מפרשיות הבגידה ההוליוודיות הראשונות.

 

הנכדה, האם והבת ()
הנכדה, האם והבת
 

בהמשך חייה התחתנה ריינולדס פעמיים נוספות. פעם לאיש העסקים הארי קארל (לו הייתה נשואה במשך 13 שנים), ופעם נוספת לאיל הנדל"ן ריצ'ארד הלמטף בין 1984 ל-1996. במהלך השנים היא הוסיפה לשחק, זכתה למועמדות חמישית לפרס גלובוס הזהב בעקבות משחקה בסרט "Mother" ואף שיחקה בסיטקום "וויל וגרייס". כמו כן, בשל היותה אחת השחקניות הוותיקות של עידן הזהב הקולנועי, גילדת השחקנים ההוליוודית העניקה לה ב-2015 פרס מפעל חיים.

 

חייה של דבי ויחסיה המורכבים עם בתה הפכו לחומר לביוגרפיה עסיסית שכתבה קארי, אשר חשפה את חייה לאחר המשבר בעקבות "מלחמת הכוכבים", והתמכרותה לסמים. בהמשך, הספר "Postcars from the Edge" שכתבה על חייה עובד לקומדיה שחורה, מועמדת לאוסקר, שבה כיכבו מריל סטריפ ושירלי מקליין כדבי ובתה קארי.

 

יחסיהן של האם והבת תועדו לאחרונה גם בסרט הדוקומנטרי של HBO "אורות בוהקים - בכיכובן של קארי פישר ודבי ריינולדס", שישודר בשבועות הקרובים ב-yes דוקו.

 

ריינדולס הותירה אחריה את בנה טוד פישר ונכדתה בילי לורד, אשר כיכבה עם אמה המנוחה, קארי, בלהיט הקולנועי "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים