שתף קטע נבחר

"מסובך" של רן שריג תמשיך לעונה נוספת

עונה נוספת של הסדרה "מסובך" תשודר בערוץ 10. "אני לא מופתע, הקהל חכם", אמר על כך רן שריג, שיצר אותה וגם מככב בתפקיד הראשי

נשאר על המסך: סדרת הטלוויזיה "מסובך" של התסריטאי רן שריג תמשיך לעונה שנייה בערוץ 10, כך נודע ל-ynet.

 

בעונה הראשונה כיכבו בין היתר סנדי בר, עירית לינור וציפי פינס לצדו של שריג - ששיחק בתפקיד הראשי. היא השיגה ממוצע רייטינג של 7.7 אחוזים ו-180 אלף איש צפו בה - נתון לא גבוה יחסית, אך על פי הערוץ מדובר בהצלחה.

 

בדומה לעונה הראשונה, העונה השנייה תתמקד גם היא במשפחתו של דורון אדר (שריג) ובמערכות היחסים שלו עם בני המשפחה, גרושותיו, בנותיו וההורים שמסביב.

 

 

"אני מאושר מהאהבה ש'מסובך' מקבלת מהקהל הישראלי ולא מופתע כי הקהל חכם", אמר שריג לאחר שנודע לו כי הסדרה שיצר תמשיך לעונה נוספת. "אני רוצה להודות לערוץ 10 ולאנשי הטלוויזיה הכי טובים שעבדתי איתם, שמחויבים לאמת ולחדשנות ללא פשרות בחדשות ובאקטואליה, וכעת גם ביצירה המתוסרטת. תודה ונתראה בעונה הבאה, שמאמין שתהיה אהובה ומצליחה עוד יותר".

 

גם בערוץ 10 הביעו שביעות רצון מהמהלך. "אנחנו גאים להמשיך בעונה נוספת של 'מסובך'", אמרה סמנכ"ל התוכן זיוית דווידוביץ', "זו סדרה שהביאה לערוץ כבוד ושפה טלוויזיונית חדשה. אנחנו מאמינים שסדרה שנעשית מהלב ושופכת אותו, היא סדרה שגם תיגע בלבבות רבים".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עידו לביא
עונה שנייה. רן שריג ב"מסובך"
צילום: עידו לביא
לאתר ההטבות
מומלצים