שתף קטע נבחר

בגלל חילוקי דעות: העונה השנייה של "גיבורים" הוקפאה

ההפקה של הדוקו-ריאליטי המצליח של ערוץ 10 פוזרה והעונה השנייה נדחתה למועד בלתי ידוע בעקבות מחלוקת על התקציב. ערוץ 10: "לא ניגרר להרפתקאות פיננסיות". חברת ההפקה: "נקלענו למצב שאין הסכמה עם הערוץ על תקציב העונה השנייה"

הפקת העונה השנייה של הדוקו ריאליטי "גיבורים" של ערוץ 10 פוזרה והעונה נדחתה למועד בלתי ידוע, כך נודע היום (א') ל-ynet. 

 

מדובר בצעד לא שגרתי ועל פי גורמים המעורים בפרטים המקור של הדחייה הוא חילוקי דעות בין חברת "גיל הפקות" לערוץ 10 על נושאים כלכליים. גם שאלת מספר הפרקים שישודרו בעונה השנייה, הובילה את הצדדים להיפרד.

 

עובדי ההפקה שכבר החלו לעבוד על העונה השנייה פוזרו ונתבקשו לחפש עבודות אחרות, כשנכון לכתיבת שורות אלה, לא נראה פתרון באופק. יש לציין כי פורמט הדוקו-ריאליטי שליווה את כוחות הביטחון בעבודתם ושודר בשנה החולפת בערוץ 10 - היה אחד מעמודי התווך של הערוץ והניב נתוני רייטינג מוצלחים מאוד.

 

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "אנחנו נחושים לשמור על שפיות תקציבית, ולא ניגרר להרפתקאות פיננסיות. אנחנו מקווים שתימצא הדרך לצאת לעונה שנייה, שתהיה מוצלחת לפחות כמו הראשונה".

 

מ"גיל הפקות" נמסר בתגובה: למרות שהסדרה 'גיבורים' הצליחה בעונתה הראשונה וגם הפורמט נמכר על ידנו ובדם הערוץ, הרי שמבחינה כספית גיל הפקות נכנסה להפסדים כתוצאה מהפקת העונה הראשונה ובשל רצוננו לא להיכנס לסיכונים מיותרים נקלענו למצב שאין הסכמה עם הערוץ על תקציב העונה השנייה. אני מקווה שנמצא הדרך להפיק עונה נוספת ששנינו מעוניינים בה".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים