שתף קטע נבחר

מחוץ לקולקטיב: רועי ריק בשיר ראשון

המוזיקאי רועי ריק, איש להקת הקולקטיב בשבילכם, מוציא את "אהבה הולכת ובאה", שיר סולו ראשון מפרויקט בניחוח איטלקי ורומנטי במיוחד. האזינו לו כאן

 את רועי ריק כולנו מכירים כאחד ממובילי להקת הקולקטיב לצד עידן רבינוביץ', אבל לא עוד! המוזיקאי, שידוע בנגינת המפוחית שלו, מוציא היום (ג') את "אהבה הולכת ובאה", שיר סולו ראשון מתוך פרויקט "רועי ריק שר פבריציו דה-אנדרה". האזינו לו כאן.

 

פבריציו דה אנדרה נחשב לאחד השמות הגדולים במוזיקה האיטלקית. יצירותיו הן שילוב מריר-מתוק בין רומנטיקה, ביקורת פוליטית ותיאור חייהן של דמויות משולי החברה האיטלקית, ויש המשווים את אופי יצירתו לזו של לאונרד כהן, ז'אק ברל או בגרסתם המקומית - מאיר אריאל, ניח.  ריק התוודע למוזיקאי בביקור בדרום טוסקנה, ובמהלך לימודים באוניברסיטה חבר לדוקטורנטית להיסטוריה אלה אילון, חובבת דה אנדרה בעצמה. השניים החלו ליצור אדפטציות ישראליות לקלאסיקות האיטלקיות, וכעת הם בשיאו של פרויקט תרגום שיריו לעברית.

 

רועי ריק. מאיטליה באהבה (צילום: עידו אדן) (צילום: עידו אדן)
רועי ריק. מאיטליה באהבה(צילום: עידו אדן)

על הפקת האלבום אמון לא אחר מאשר יוסי מזרחי, חבר הקולקטיב לשעבר. לצד רועי לקחו חלק בהקלטות חברים, מוזיקאים וחברי קולקטיב נוספים, ביניהם עמנואל סלונים, רועי רבינוביץ', תום דרום, יעל דקלבאום, ספי ציזלינג, אלברט סופר, גל קליין. לצד הסינגל, רועי פותח בקמפיין הדסטארט למימון הפרויקט, ובנוסף מעלה הופעות אינטימיות ברחבי הארץ.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עידו אדן
רועי ריק,. עכשיו הסולו
צילום: עידו אדן
לאתר ההטבות
מומלצים