שתף קטע נבחר

דרושה הבהרה? כך נראה מייקל ג'קסון הלבן

ההודעה על ליהוקו של ג'וזף פיינס לתפקיד מייקל ג'קסון לסרט טלוויזיה בריטי, נתקלה בתגובות זועמות והאשמות על הלבנת דמותו של מלך הפופ. טריילר מופרע של הפרויקט מציג את התוצאה הסופית, וגם עושה לנו היכרות מחודשת עם השחקן מאחורי ראמזי בולטון - הפעם בתפקיד היטלר

 

ב-25 ביוני 2009 הלך לעולמו מלך הפופ מייקל ג'קסון. מאז עברו כשבע וחצי שנים, אבל אנחנו הרי לא שוכחים איך הוא נראה. ובכן הבמאי בן פאלמר מאתגר את הזכרון של כולנו וליהק לדמותו את השחקן הלבן ג'וזף פיינס בסדרת סרטי טלוויזיה הבריטית "Urban Myths", שטריילר ראשון שלה עלה לרשת. הפרויקט מבית סקיי ארטס ימנה שמונה סרטים. כל אחד מהם יגולל מחדש בדרכו הסאטירית אחר סיפוריהם של גיבורי תרבות, ביניהם מוחמד עלי, סמואל בקט, בוב דילן, ואף אדולף היטלר.

 

אדי מארסן (משמאל) כבוב דילן ()
אדי מארסן (משמאל) כבוב דילן

בסרט המוקדש למייקל ג'קסון, יוצא כוכב הפופ למסע מחוף לחוף בצוותא עם אליזבת טיילור ומרלון ברנדו כשברקע אסון התאומים בניו יורק. על פי דיווחים שונים המסע המשותף הזה התרחש במציאות, ובסרט הוא מדומיין מחדש על ידי בריאן קוקס שמגלם את ברנדו, סטוקרד צ'אנינג את אליזבת טיילור וכאמור ג'וזף פיינס בתפקיד מייקל ג'קסון.

 

כזכור, הדיווח על ליהוקו של השחקן הבריטי ("שייקספיר מאוהב", "אליזבת") בתחילת השנה שעברה נתקל בתגובות זועמות והמפיקים הואשמו בכך שהם מלבינים את זכרו של הזמר האפרו-אמריקני. פאלמר הגיב כי אתגר הליהוק היה למצוא מישהו הדומה לג'קסון כפי שנראה ב-2001. "ההחלטה על הליהוק הייתה לפי איכות המשחק ולא לפי דמיון חיצוני. ציפינו להופעה שתצליח לפרק את רוחו, ואני באמת חושב שג'ו פיינס עשה זאת. הוא סיפק הופעה מאוד מתוקה, מלאה בניואנסים, ומלאת אופי", אמר פאלמר, "זה באמת סרט מלבב ומתוק. אני ממש רוצה לראות איך אנשים יגיבו כשהם יצפו בו".

 

אייוון ראון כהיטלר הצעיר (מימין) ורופרט גרינט ()
אייוון ראון כהיטלר הצעיר (מימין) ורופרט גרינט

ליהוקים מעניינים נוספים לפרויקט הם אדי מארסן בתפקיד בוב דילן ובן צ'פלין בתפקיד קרי גרנט, אולם מעניין במיוחד הוא גיוסו של אייוון ראון - הלא הוא ראמזי בולטון המנוול מ"משחקי הכס" - לתפקיד היטלר. בסרט שיוקדש לצורר הנאצי, ראון יגלם אותו בצעירותו כצייר מתוסכל ויתאר את יחסיו עם חברו הטוב ביותר שיגולם על ידי רופרט גרינט (רון וויזלי מסרטי "הארי פוטר").

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פיינס מגלם את ג'קסון בקומדיה חדשה
לאתר ההטבות
מומלצים