שתף קטע נבחר

"השקיע את הפרוטות האחרונות במוזיקה": שיר חדש לגבי שושן, במלאת שנה למותו

"כח לאהוב" הוא מאחרוני השירים שהקליט גבי שושן בטרם שם קץ לחייו. כעת, במלאת שנה למותו, החליטה משפחתו להעניק לו את הבמה הראויה. "אני מאמין שנגלה עוד שירים, ונמשיך לשמר מורשתו", אמר אחיו דני ל-ynet, והביע צער על הנתק הארוך ששרר ביניהם: "אני אוכל את הלב על כך"

 

"את הפרוטות האחרונות שלו גבי השקיע בהקלטות ובמוזיקה, היו לי דמעות בעיניים כשגיליתי את זה", כך אומר היום (ד') דני שושן, אחיו של הזמר המנוח גבי שושן ששם קץ לחייו ב-6 בפברואר 2016, בצל משבר כלכלי גדול עמו התמודד.

 

היום, בציון שנה למותו בגיל 66, החליטה משפחתו להוציא את "כח לאהוב", אחד משיריו האחרונים שהקליט שושן - כחצי שנה לפני שהלך לעולמו. "רוב השירים שהוא ניסה להוציא כשלו", סיפר איציק שמש, חברו הקרוב של שושן, "יכול להיות שהייתה בעיה בנושא של תשלום ההפצה של הקטעים ולכן השיר לא יצא".

 

קולו עדיין איתנו. גבי שושן ()
קולו עדיין איתנו. גבי שושן

"אני רואה את זה כצעד יפה לשימור העבודה שלו, ונמשיך לשמר את מורשתו", מוסיף אחיו דני, "אני מאמין שנגלה חומרים נוספים ונוציא לכל המדינה את מה שהוא הקליט - חבל לשמור את זה לעצמנו". בשנים שקדמו למותו של גבי, היו הוא ואחיו בנתק, ולא שוחחו כלל. "אני אוכל את הלב על כך, הלוואי וזה היה אחרת, אבל זה כבר נעשה ואין להשיב את זה", הוסיף דני בצער, "הייתי רוצה לשבת ולדבר איתו ולהבין מה קורה לו".

 

דני שושן יארגן לזכרו של אחיו גבי ערב הוקרה, שיתקיים ב-14 במרס במועדון הבארבי בתל אביב. בערב יופיעו בין היתר מיקי גבריאלוב, שלומי ושבת ואבנר גדסי. ההכנסות ייתרמו לאמנים וותיקים שמתקשים להתפרנס וזקוקים לסיוע כלכלי.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים