שתף קטע נבחר

פיני טבגר: "אני לא רק החמוד מ'היפה והחנון'"

אתם מכירים אותו בתור המנחה המצחיק מ"היפה והחנון", או כסיידקיק של נינט מ"השיר שלנו". כעת, עם שיר ראשון בשם "הכל רועד" ואלבום בכורה על האש, פיני טבגר רוצה שתתנו צ'אנס גם למוזיקאי שבו. "התבגרתי", הוא אומר בראיון ל-ynet, "במוזיקה רואים צדדים אחרים ומלנכוליים יותר באישיות שלי"

לא עוד מנחה "היפה והחנון", לא צוף נקדימון מ"עספור" ובטח לא נחי מ"השיר שלנו". מעתה אמרו: פיני טבגר, זמר. זה לפחות מה שהוא היה רוצה שתגידו, עם יציאת סינגל הבכורה שלו היום (א'), "הכל רועד", מתוך אלבומו הראשון, כשהוא מלווה בקליפ בכיכובו, כשלצדו איה מיוחדת במינה.

 

עולם המוזיקה לא זר לטבגר בן ה-38. בילדותו ניגן מוזיקה קלאסית, "כמו שצריך, כבן למשפחה רוסית", לדבריו, בטרם עבר לגיטרות. אחרי הכל, התפקיד שפרסם אותו היה בדרמה היומית-מוזיקלית, "השיר שלנו", לצד נינט טייב, רן דנקר, אניה בוקשטיין ואושרי כהן (כולם, אגב, שחקנים סלאש זמרים היום). הוא אפילו תרם לה מיצירתו, כשהלחין והוציא אז את "שיר השירים" במסגרת אלבום שירי הסדרה הכפול.

 

עכשיו זה רק השיר שלו. טבגר ()
עכשיו זה רק השיר שלו. טבגר
 

"כן, כתבתי שיר שהיה ממש להיט", הוא נזכר בראיון ל-ynet. "אלבום הפסקול של 'השיר שלנו' היה אלבום זהב והוא היה בתוכו. אבל השיר עצמו לא הושמע ברדיו, כי לא חשבתי על זה בזמנו".

 

שיחקת בסדרה שעסקה במוזיקה. אם היו לך שאיפות מוזיקליות, למה לא מינפת את זה בזמנו?

"שאלה טובה. התחלתי להתעסק עם זה כבר אז, גם הופעתי עם נינט ורן דנקר מול עשרת אלפים איש בפארקים, אבל כל הדברים שעשיתי בעצמי היו איזוטרים ולא מסחריים כל כך. הופעות במקומות קטנים וכדומה. בתקופה של 'השיר שלנו' הייתי עסוק במשחק, למדתי קולנוע באוניברסיטה וכבר תכננתי לשחרר את כל עניין המוזיקה. אבל כנראה שאני אף פעם לא עושה מה שמתבקש, אולי זו נפש האמן שבי. בסופו של דבר, אם אני מסתכל אחורה, כמעט ולא מינפתי בצורה יזומה שום דבר שעשיתי. אפילו כשהשתתפתי ב'רוקדים עם כוכבים' והגעתי לחצי הגמר - יכולתי לחבור לרקדנית שהייתה איתי ולפתוח עסק. אבל אף פעם לא חשבתי על דברים בצורה עסקית. תמיד עבדתי לפי דחף אמנותי, ואיכשהו המוזיקה הייתה שם".

 

הצד הכבד לא יצא במשחק. טבגר ב"השיר שלנו" ()
הצד הכבד לא יצא במשחק. טבגר ב"השיר שלנו"
 

בסוף יצאת כוכב טלוויזיה.

"אני חושב שהמשחק עזר לי לפרוק כל מיני דברים נפשיים שהיו לי. הרי מה זה משחק? זה בן אדם שרוצה שיסתכלו עליו ויזדהו איתו. משחק זה טיפול, אדם שמשחק המון יוצר לעצמו שיאים, ואחר כך בחייו הפרטיים הוא לא צריך את השיאים האלה. מוזיקה, לעומת זאת, מתחברת אצלי למקום הרבה יותר מופנם, מלנכולי ורגיש. הלכתי ללמוד קולנוע והתחלתי לעבוד על המוזיקה שלי כי הרגשתי שהמון פעמים ליהקו אותי כשחקן לתפקידים של סייד קיק, למצחיקול המוזר. זה היה ממש כיף, אבל משהו באמת הפנימית שלי לא יצא לאור דרך המשחק או ההנחייה".

 

תנחה עוד ריאליטי?

"Never Say Never. 'היפה והחנון' אגב הגיע אליי בתקופה הכי הזויה בחיים שלי. בדיוק סיימתי לצלם את סרט הגמר שלי באוניברסיטה והייתי עמוק בתוך חדרי העריכה. הלכתי לסוכנת שלי ואמרתי לה 'תקשיבי עכשיו, אני צריך עבודה, אני צריך קצת שואו ביזנס'. זה לא היה קשור לשום דבר שעשיתי אז, זה פשוט קרה כי כנראה יש בי משהו הרפתקני שאוהב למתוח את הגבולות שלי".

 

"הייתי צריך את השואו ביזנס". טבגר עם בנות "היפה והחנון" (צילום: קרן נתנזון) (צילום: קרן נתנזון)
"הייתי צריך את השואו ביזנס". טבגר עם בנות "היפה והחנון"(צילום: קרן נתנזון)

את האלבום החדש, לו השיק בשבוע שעבר קמפיין הדסטארט, הוא מגדיר כ"סיפור מסע של כמה שנים. מציאות אורבנית של בדידות, חיפוש, ובסוף מציאת אהבה והבאת ילד לעולם". מסעו של רווק תל אביבי אל לב הבורגנות - שהסתיים ביהונתן, בנו בן ה-4, מבת זוגו, סמדר הירש. זהו גם הסיפור מאחורי השיר החדש "הכל רועד", שמתחיל בבקשה לסנדוויץ' ומסתיים במשפט "תעשה לי ילד". "זו הזדמנות לראות פן קצת מלנכולי, פחות מחוייך וגם ציני, אבל צמא לאהבה", הוא אומר.

 

האלבום הזה ישבור את הסטיגמה של הבחור הטוב?

"זה לא שהאלבום הזה מתאר איזה ילד רע שבועט ושובר דברים, אבל זה אלבום על בדידות ורגעים מלנכוליים באישיות שלי. אני חושב שאני שונה ממה שמצטייר, שונה מהחמוד הזה מ'היפה והחנון'. התבגרתי מהדימוי ההוא".

 

 

אתה חושב שהמשחק יעזור לאנשים לקבל את הצד המוזיקלי או שכבר תויגת כשחקן וכל עניין השירה יראה כמו עיסוק מהצד?

"אני מאמין שזה יעזור לי. כי גם דרך הקליפים, שאני מביים בעצמי, וגם דרך המוזיקה שלי רואים בי צדדים אחרים. אי אפשר לדעת בוודאות, אבל תנו צ'אנס, תקשיבו למוזיקה, תסתכלו על הקליפים".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים