שתף קטע נבחר

לי בירן, אליאנה תדהר ורוני דלומי בגרסה חדשה ל"שיעור מולדת"

חברי ההרכב "לוקחים את הזמן" - לי בירן, בת-זוגו אליאנה תדהר ורוני דלומי - ישיקו גרסה מיוחדת לשיר "שיעור מולדת" באירוע TEDx Jerusalem, שייערך בתום ועידת החינוך של ynet ו"ידיעות אחרונות". בהמשך החודש ייצא ההרכב לסיבוב הופעות חדש

אז בבית הספר: ההרכב "לוקחים את הזמן", שבו חברים שלושת הכוכבים לי בירן, אליאנה תדהר ורוני דלומי, יופיע בסיום ועידת החינוך של ynet ו"ידיעות אחרונות" עם ביצוע מיוחד, לראשונה על הבמה, לשיר הקלאסי "שיעור מולדת" שביצעה במקור להקת כוורת. הביצוע עובד על ידי לי בירן ועידו ריבלין ובוצע במיוחד לכבוד האירוע.

 

ב-7 במרס: ועידת החינוך של ynet ו"ידיעות אחרונות". לכל הפרטים

 

"לוקחים את הזמן" הוא מופע לכל המשפחה בליווי להקת נגנים חיה על הבמה. בירן, תדהר ודלומי מבצעים שירים אהובים מכל הזמנים, מהקלאסיקות של אריק איינשטיין וכוורת ועד ביצועים שלהם לבן אל וסטטיק.

 

"השיר הזה אומר המון על מי שאנחנו", סיפר לי בירן, "הוא נכס צאן ברזל ואחד הדברים שהכי חשובים לנו במופע זה לשמר ולהחיות מחדש את הקלאסיקות. הרגשנו שחייבים לעשות את זה וביראת כבוד ניגשנו לשיר. זה היה תענוג ואני מקווה שהתוצאה משקפת את זה".

 

האם השיר על זיכרון הפטישים, המחרשות והחצב רלוונטי לדור של היום? בירן משוכנע שכן. "נכון שלפני חמישים שנה היה אחרת, אבל אנשים הם אנשים, אהבה היא אהבה וחיבור לאדמה הוא חיבור לאדמה. העולם משתנה אבל המושגים הבסיסיים שלו נשארים. הילדים והנוער כיום הרבה יותר אינטליגנטים ממה שלפעמים חושבים עליהם והם יודעים להכיל את זה. הקהל שלנו מגוון וכולל ילדים והורים וסבים וסבתות. המטרה שלנו במופע כולו היתה לבנות גשר בין האיים האלה ולחבר בין הדורות. המופע הזה עושה את זה בצורה שנותנת הרבה כבוד גם לילדים וגם להורים".

 

החודש ייצא ההרכב לסיבוב הופעות חדש, "לוקחים את הזמן 2", עם רפרטואר שירים מעודכן. סיבוב ההופעות יפתח בשתי הופעות חגיגיות - הראשונה בפסטיבל ספי ריבלין בראשון לציון ב-11 במרס, שם יארחו את כוכבי סדרת הטלוויזיה OBOY - דניאל גד, טום באום וג'וי ריגר, וביום שישי, 17 במרס בתיאטרון הצפון קריית חיים, שם יארחו את כוכבי הנוער תובל שפיר ודניאל מורשת.

 

אבל עוד קודם לכן יעלו השלושה לבמה באירוע TEDx Jerusalem, שייערך בתום ועידת החינוך של ynet ו"ידיעות אחרונות", ביום שלישי, 7 במרס, בבנייני האומה בירושלים. כנס טד, שהפך לאחת מבימות ההרצאות הפופולריות ביותר בעולם, ייערך הפעם לראשונה כשכל המרצים הם נערים ונערות מתחת לגיל 18. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: זהר שטרית
לוקחים את הזמן. לי בירן, אליאנה תדהר ורוני דלומי
צילום: זהר שטרית
לאתר ההטבות
מומלצים