שתף קטע נבחר

כריסטופר נולאן יוצא למלחמה: טריילרים

טריילר ראשון מלא ל"בלייד ראנר: 2049", כריסטופר נולאן יוצא למלחמה, טילדה סווינטון מסבירה על מה חזירים חולמים, הליצן מ"זה" ממשיך להפחיד ילדים קטנים וריי רומנו חוזר לתפקיד האב, הפעם בקומדיה רומנטית חדשה. טריילרים חדשים

 

30 שנה אחרי עלילת הסרט הראשון "בלייד ראנר", האריסון פורד חוזר לתפקיד ריק דקארד המזדקן. מי שמוביל את הסרט הוא ריאן גוסלינג, הפעם בתפקיד שוטר המגלה סוד גדול על העולם הדיסטופי של לוס אנג'לס בשנת 2049. לצד גוסלינג, ניתן למצוא את השחקנים רובין רייט, ג'ארד לטו, דייב באטיסטה, אנה דה ארמס וגם היאם עבאס הישראלית-פלסטינית.

 

דניס וילנב, שביים את "המפגש" המוערך שיצא השנה, וחתום על העיבוד המחודש של "חולית" שייצא בעתיד הקרוב, הוא שעומד מאחורי היצירה המסקרנת. רידלי סקוט, במאי הסרט המקורי, גויס לסרט כמפיק.

 

"בלייד ראנר: 2049" ייצא לאקרנים בארה"ב ב-6 באוקטובר.

 

כריסטופר נולאן יוצא למלחמה

הבמאי כריסטופר נולאן ("התחלה", "בין כוכבים" ועוד) ידוע בכישרונו לעבד רעיונות מופשטים ופילוסופיים לקולנוע, ולכן גבות רבות הורמו כשנודע שסרטו החדש יהיה סרט מלחמה. ובכל זאת, ככל שטריילרים וטיזרים ממשיכים להפציע, הרעיון לא נראה כל כך משונה, ואף ייתכן שמדובר פה בסרט שייכנס לפנתיאון סרטי המלחמה הגדולים לצד "אפוקליפסה עכשיו" (פרנסיס פורד קופולה), "להציל את טוראי ריאן" (סטיבן ספילברג), "צייד הצבאים" (מייקל צ'מינו) ועוד.  

 

למקרה שפספסתם, "דנקרק", סרטו החדש שייצא ממש בקרוב, הוא אפוס קולנועי ענקי על מבצע דנימו, שבמהלכו כוחות בריטים וצרפתיים הצליחו להימלט מחופי צרפת תחת הפגזות צבא גרמניה במלחמת העולם השנייה. נולאן, שכמעט ולא חושף פרטים על סרטיו טרם יציאתם, נוהג כך גם במקרה הזה, ולכן כל שידוע לנו הוא שמדובר בסרט בעל שלוש נקודות מבט שונות. לצד טום הארדי, מככבים בו גם קנת בראנה, קיליאן מרפי, הזמר הארי סטיילס בתפקיד קולנועי ראשון ועוד.

 

מתוך "דנקרק" ()
מתוך "דנקרק"
 

 

"דנקרק" ייצא לאקרנים ב-20 ביולי.

 

זה מפחיד

טריילר שני ל"זה" ("It") עיבוד קולנועי חדש לספר האימה של הסופר סטיבן קינג משנת 1986. הספר מגולל את סיפורם של שישה ילדים הקוראים לעצמם "מועדון המפסידנים" ומתמודדים עם מפלצת בדמות ליצן (ביל סקארסגרד) שמעלימה אנשים מהעיירה שלהם. הטריילר הראשון שפורסם לפני כחודש שבר את שיאי הצפייה ביוטיוב כשהפך לטריילר הנצפה ביותר בעולם (27 מיליון צפיות).

 

"זה" ייצא לאקרנים ב-8 בספטמבר.

 

כולם אוהבים את הבת של ריימונד

רבים מכירים אותו בתור המתכנת הפקיסטני בסדרה "סיליקון ואלי", אך מתברר שקומייל ננג'יאני הוא לא רק שחקן, אלא גם תסריטאי. סרטו הראשון, "The Big Sick", שנכתב ביחד עם אשתו, אמילי וי. גורדון, מגולל את סיפור ההיכרות בין השניים.

 

הקשר בין קומייל לאמילי ידע בתחילתו עליות ומורדות על רקע הבדלים תרבותיים. בסרט ננג'איני מגלם את עצמו, בעוד שאת אשתו מגלמת זואי קאזאן (ואם שם המשפחה מוכר לכם, אתם לא טועים - מדובר בנכדתו של איליה קאזאן, במאי "חשמלית ושמה תשוקה", ו"חופי הכרך"). אחרי שהיא נפרדה ממנו, חיידק תקף אותה והיא נכנסה לתרדמת. בבית החולים, קומייל למד להכיר את הוריה - אביה, בגילומו של ריי רומנו, ואמה, הולי האנטר. הסרט הוקרן לראשונה בפסטיבל סאנדנס השנה וזכה לביקורת אוהדות.

 

"The Big Sick" ייצא לאקרנים בארה"ב ב-14 ביולי.

 

מה ראינו פה עכשיו?

הטריילר החדש לסרט "Okja" של בונג ג'ון-הו ("רכבת הקרח", "המארח") מעלה בעיקר תהיות. את הסרט הפיקה נטפליקס, וביחד עם סרטו של נוח באומבך "The Meyerowitz Stories" שניהם יהיו הסרטים הראשונים מבית ענקית הסטרימינג שיוקרנו בפסטיבל קאן השנה. כאמור, מהטריילר החדש לא מבינים כלום. טילדה סווינטון, שכבר שיתפה פעולה עם ג'ון-הו ב"רכבת הקרח", היא לוסי מירנדה, מנכלית חברה שמככבת בתשדיר שירות על הסיוטים של חזירים ועל הפתרון שלה למצב.

 

לפי התקציר של נטפליקס, Okja היא חיה ענקית של ילדה בת עשר בדרום קוריאה. התאגיד של מירנדה יחטוף את החיה לארצות הברית, והילדה תצא למסע להשיבה.

 

הילדה בסרט. "Okja" ()
הילדה בסרט. "Okja"
  

"Okja" יהיה זמין לצפייה בנטפליקס ב-28 ביוני.

 

"משחקי הכס" ההודי

אמנם מדובר בסרט שרץ עכשיו באקרנים בארצות הברית, אבל זה הטריילר שכולם מדברים עליו בשבוע האחרון. "Baahubali 2" הוא אפוס הודי ענקי שהגיע שבוע שעבר למקום השלישי בטבלת שוברי הקופות באמריקה, מה שהופך אותו לשובר הקופות ההודי הגדול בזמנים. בטריילר תראו הכל - קרבות, ריקודים, סיפור אהבה רומנטי, אנשים שרצים על פילים וכו'. על אף הטריילר המושקע וההצלחה בקופות, הסרט לא יזכה להפצה מסחרית בארץ, וחבל שכך.

 

 

 

    

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים