שתף קטע נבחר

מלכת היופי החדשה של ישראל: רתם רבי

היא בת 21 מירושלים, מתנשאת לגובה של 180 סנטימטרים, כבר הספיקה להתחיל לדגמן מעבר לים, יש לה יותר מ-11 אלף עוקבים באינסטגרם - וכעת היא גם מלכת היופי החדשה של ישראל! קבלו את רתם רבי, וגם את נערת ישראל החדשה: אדר גנדלסמן, בת 19 מאשקלון

 

זהו, הקולות נספרו, התחרות הסתיימה - ויש לישראל מלכת יופי חדשה: קוראים לה רתם רבי, בת 21 מירושלים. אדר גנדלסמן, בת 19 מאשקלון, זכתה בתואר נערת ישראל.

 

רתם רבי בטקס ההכרזה (צילום: ירון ברנר) (צילום: ירון ברנר)
רתם רבי בטקס ההכרזה(צילום: ירון ברנר)

רתם רבי נרשמה לתחרות כבר בשנה שעברה. היא צלחה את כל השלבים בדרך לנבחרת ובמקביל עברה אודישנים לסוכנויות דוגמנות במילאנו. כאשר היא התקבלה גם שם, ההתלבטות הייתה גדולה. הזכייה שלה בחוזה בסוכנות NOLOGO הבינלאומית הכריעה לכיוון ההחלטה להתחיל את צעדיה באופן מקצועי דווקא מעבר לים. במשך כמה חודשים היא חיה בדירה עם דוגמניות מכל העולם, צברה ניסיון - ואז החליטה לחזור לישראל, ולתחרות.

 

הוריה של רתם התגרשו כשהייתה בת שלוש ואת ילדותה היא העבירה בירושלים עם אמה. אביה חזר בתשובה, התחתן בשנית ויש לה אחות למחצה בת שש, אודיה. את השירות הצבאי שלה סיימה כמצטיינת בסיס ביחידה מבצעית של חיל האוויר, וכיום היא משמשת כמנהלת סניף של המותג צ'רלס אנד קית'. במקביל החלה בתהליך של קבלה למשטרה למחלקת חקירות, ובעתיד היא רוצה ללמוד קרימינולוגיה.

 

רתם רבי ()
רתם רבי

 

אדר גנדלסמן, נערת ישראל החדשה, נולדה בארץ - חמש שנים אחרי שהוריה החליטו לעזוב את ברזיל לטובת חיים חדשים בישראל. היא דוברת פורטוגזית שוטפת ומקפידה לבקר מדי שנה את הקרובים שנותרו מאחור. את הקשר עם ארץ המוצא היא שומרת גם באמצעות עסק לבגדי כושר שבבעלותה, כשאת הפריטים היא מייבאת מברזיל.

 

כיום היא משרתת במפקדת זרוע היבשה של צה"ל. עוד קודם לכן, כישרון הציור שלה הוביל אותה לסיים את התיכון במגמת גרפיקה והיא מתכננת להשתלב בתחום העיצוב בעתיד. ובמקביל, היא חולמת להקים יום אחד עמותה לאימוץ חיות נטושות, מאז שהתנדבה בעברה בכלבייה העירונית.

 

אדר גנדלסמן ()
אדר גנדלסמן

 

את הזוכות בתחרות בחרו גולשי ynet יחד עם חבר השופטים, שבראשו עמדה מרים נופך מוזס, העורכת האחראית של "לאשה", ולצדה השחקן והמנחה גל אמיתי, שביט ויזל - מלכת היופי לשנת 2010 ודוגמנית מבוקשת, הסטייליסטית הבכירה ליאת אשורי ושני חזן - מלכת היופי לשנת 2012, שגם הנחתה את טקס ההכרזה שהועבר בשידור חי מאולפן ynet. ברכות לזוכות, תודה לצופים ולמצביעים בבית - וניפגש בשנה הבאה!

 

כולן יפות, כולן חכמות (צילום: ירון ברנר) (צילום: ירון ברנר)
כולן יפות, כולן חכמות

אין ספק, מדובר ברגע מרגש במיוחד (צילום: ירון ברנר) (צילום: ירון ברנר)
אין ספק, מדובר ברגע מרגש במיוחד

אמא גאה (צילום: ירון ברנר) (צילום: ירון ברנר)
אמא גאה


פורסם לראשונה 09/05/2017 16:54

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ירון ברנר
מלכת היופי החדשה - רתם רבי
צילום: ירון ברנר
לאתר ההטבות
מומלצים