שתף קטע נבחר

להקת הבלאק ליפס תופיע בישראל

הבלאק ליפס, להקת הגראג' רוק הפרועה מאטלנטה, תגיע להופעה אחת בישראל, שתתקיים ב-22 באוגוסט במועדון הבארבי בתל אביב. מחיר כרטיס: החל מ-139 שקלים

 
עוד הופעה בדרך: הרכב הגראג' רוק הבלאק ליפס ישוב לישראל להופעה אחת, שתתקיים ב-22 באוגוסט במועדון הבארבי בתל אביב. יהיה זה במסגרת סיבוב ההופעות לקידום אלבומם החדש, "Satan's Graffiti or God's Art?", אותו הפיק שון לנון. מחיר כרטיס להופעה במכירה מוקדמת, שתימשך שלושה ימים, יעמוד על 139 שקלים, ולאחר מכן יעלה ל-159 שקלים.
 

הבלאק ליפס החלו את דרכם ב-2000 באטלנטה שבג'ורג'יה. הופעותיהם מראשית הדרך התאפיינו באווירה פרועה, כשהחברים לא אחת התפשטו על הבמה, שרפו כלי נגינה ואף השתינו על הקהל. ב-2009, במהלך הופעה בהודו, התנשקו החברים זה עם זה ולאחר מכן הוחרמו דרכוניהם על ידי מארגני המופע והם נאלצו להימלט מהמדינה.

 

הבלאק ליפס. אוטוטו בישראל (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
הבלאק ליפס. אוטוטו בישראל(צילום: gettyimages)

עד כה הוציאה הלהקה שמונה אלבומים ושיתפה פעולה עם מארק רונסון, פאטריק קארני (מבלאק קיז) ופיל ספקטור. תהיה זו הופעתה השנייה של הבלאק ליפס בישראל, אחרי שהופיעו כאן, וגם בשטחי הרשות הפלסטינית, ב-2007. על הבאתה בסיבוב הנוכחי אחראית חברת "המון ווליום", שהביאה לארץ את מרקורי רב, דה ג'יזס אנד מרי צ'יין, A Place to Bury Strangers ובספטמבר הקרוב תביא את ההרכב סלואודייב.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
הבלאק ליפס. בקרוב אצלנו
צילום: gettyimages
לאתר ההטבות
מומלצים