שתף קטע נבחר

מעיין אדם על גמר הישרדות: "אותי בחרו מיליון וחצי איש"

היא לא זכתה בגמר "הישרדות", אבל מעיין אדם הוכרזה לשורדת האהובה ביותר והיא מרוצה מהדרך שלה: "ידעתי שאני צריכה להיות מעניינת. אותי בחרו מיליון וחצי איש לעומת שבעה". הזוכה ענבר פיניאבסקי חושבת שמי שניצח זו החברות, ואפילו עשתה קעקוע משותף עם בני הברית מיכל ורז כדי לחגוג אותה. וגם: למנגיסטו יש מסר לנועם טור. ריאיון מאחורי הקלעים רגע אחרי סיום העונה

 

 

שמונה חודשים חלפו מאז הסתיימה ההצבעה במועצת השבט האחרונה באי. בכל אותו זמן שמרו הפיינליסטים ענבר, מעיין ומנגיסטו על קור רוח ועמימות, עד היוודע התוצאות באופן פומבי ורשמי - וענבר פיניאבסקי הוכרזה לזוכה. אבל גם ההכתרה וגם מטח הקונפטי לא הצליחו, אפילו לא ברגע שאחרי, להוציא ממנה את פרצי האנרגיה והשאגות שהיו מזוהים איתה בכל זכייה או רצון לעודד את חבריה.

 

כשהיא עוד המומה מתשומת הלב ומקריאות השמחה של הקהל בהיכל הטוטו חולון, שם שודר הגמר, היא ניסתה לעכל שאכן אחרי הדרך הארוכה והרצון שלא ללכלך את הידיים - היא קטפה את המיליון. 
 

 

מאחורי הקלעים היא קיבלה את החיזוק משני חברי הברית שלה, רז זהבי ומיכל פוקס, שלמרות המהמורות בחברות ביניהם הצביעו עבורה והוכיחו כי מדובר בקשר חזק כשחשפו קעקוע משותף בדמות משולש שהוסיפו עם שובם לארץ.

 

מעיין אדם, מי שהגיעה למקום השני, טענה שלא התאכזבה מההפסד של הצ'ק השמן, כשנופפה לעומת זאת בתואר "השורדת האהובה". זאת למרות אין-ספור עימותים שהיו לה במהלך התחרות עם מתמודדים אחרים ולמרות תיוגה כמתמודדת שנואה. אדם, שנבחרה לחביבת הקהל בהצבעות, גברה על יוסי בובליל, נתי שדה ובר זומר והתגאתה בעובדה שאולי חברי מועצת שבט לא נתנו לה את מרב הקולות - אבל בבית היא זכתה לאהדה הגדולה ביותר.

 

מי שיצא בידיים ריקות הוא מסגנאו מנגיסטו, שחש הזדהות עם נועם טור - שהפסיד בעונה הראשונה של "הישרדות" את התואר לאחר שהוחלט שאינו ראוי לו, כי כמוהו הוא שרד יותר זמן באי המתים מאשר במשחק החברתי.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים