שתף קטע נבחר

פיצול ערוץ 2: מה תוכלו לראות ואיפה?

"מאסטר שף", "אקס פקטור", "עובדה" ו"המירוץ למיליון" - מי ישודר מול מי, באיזה אפיק תוכלו לראות את התוכניות האהובות ומתי? אחרי הפיצול - ynet עושים קצת סדר

 

ברוכים הבאים לערוצים החדשים: אמש (ג') בחצות נפרדו צופי הטלוויזיה בישראל מאפיקים 22 ו-10 הוותיקים, ובמקומם החלו את שידוריהם שלושת הערוצים המסחריים באפיקים 12, 13 ו-14. אז איפה ישודרו "ארץ נהדרת", "המירוץ למיליון" ו"המקור"? ynet עושה לכם סדר במציאות הטלוויזיונית החדשה.

 

בניגוד למה שהתרגלנו, "קרבות" ראש בראש בין תוכניות מוזיקליות כמו "הכוכב הבא" ו"אקס פקטור" לא תראו - הן ישודרו בימים שונים. רשת, בערוץ 13, תשדר במהלך חמישה ערבים בשבוע תוכניות ריאליטי, ואילו קשת, בערוץ 12, תקדיש להם ארבעה ימים. בערוץ 14 מציגים לוח שידורים רזה שמתבסס בעיקר על תוכניות אקטואליה.

 

 

אפיק 12, קשת

יותר מ-25 מיליון שקלים שילמה קשת על הזכות לשדר מערוץ 12, זאת כיוון שמחקרים קבעו כי הוא יהיה הקליט ביותר (הן בשל שילובה של הספרה 2 והן בשל הקרבה בין שתי הספרות בשלט). עם הקמת הערוץ ישודרו התוכניות הבאות: "ארץ נהדרת", "חתונה ממבט ראשון", "מאסטר שף", "הכוכב הבא" ו"כיפת ברזל", שכבר החלו את שידוריהן בערוץ 2.

 

הן מצטרפות לעונות חדשות של "סברי מרנן", "מונית הכסף" ו"עובדה". בגזרת התוכניות היומיות ישודרו בין היתר "ערב טוב עם גיא פינס", "חי בלילה עם נדב בורנשטיין", "היום בלילה עם גורי אלפי", "אנשים" וחדשות הבוקר עם ניב רסקין.

 

 

קשת תשדר את "תוכנית חיסכון", אחרי שרשת הסכימה לוותר על התוכנית הכלכלית בהגשת קרן מרציאנו. בקשת מתכוננים להתגבר על האובדן של מה שהייתה תוכנית הדגל שלה ועברה לרשת - "האח הגדול", בעזרת פורמט חדש בשם "2025", שפיתחו ארז טל ויורם זק, האיש מאחורי הקול של האח הגדול. פרטי הפורמט נשמרים בסוד, למעט העובדה כי מתחם אולפנים גדול צפוי להיבנות בראשון לציון.

 

אפיק 13, רשת

רשת נחשבת לזכיינית בעלת מותגי הריאליטי הגדולים ביותר, כשבאמתחתה "הישרדות", "המירוץ למיליון", "אקס פקטור", "The Voice", "משחקי השף", "האח הגדול" ו"מהפכה במטבח". עם עלייתו לאוויר של ערוץ 13 ישודרו "המירוץ למיליון" ו"אקס פקטור", שכבר החלו את שידוריהן בערוץ 2.

 

כמו כן תשודר תוכנית האירוח של צביקה הדר בימי שישי, ואליה מצטרפת תוכנית חדשה בהגשתו של דידי הררי, שתשודר לפני "אולפן שישי". "אבודים" של צופית גרנט תשוב בעונה חדשה, וכמוה הסדרות "נבסו" ו"המדרשה". בגזרת האקטואליה תשדר רשת את "לפני החדשות" עם לוסי אהריש ואודי סגל ואת "הצנרת" עם גיא לרר. בנוסף להן תשדר מדי ערב את "חדשות הלילה", שתשנה את שמה ל"לילה טוב ישראל", ובשבת את "פגוש את העיתונות" - שתי תוכניות המופקות על ידי חברת החדשות, שקשת ויתרה על שידורן. 

 

 

אפיק 14, ערוץ עשר

למרות הביזאריות - בערוץ עשר החליטו להשאיר את השם שמחווה על האפיק הישן שבו שידרו, וכדי לא לבלבל את המזפזפים - חשפו לוגו חדש המציג את שם הערוץ באותיות ולא בספרות. כך, בלי לשפוך כסף גדול בשיווק המותג החדש, "ערוץ 10" הישן הפך ל"ערוץ עשר". מבחינת תוכן לא מתוכננים שינויים גדולים. בערוץ החליטו להישאר בדיוק כפי שהיו, רק בבית חדש - אפיק 14.

 

עם המעבר לשידור באפיק 14 ימשיכו בערוץ עשר להישען על מהדורת החדשות ותוכניות אקטואליה כמו "המקור" ו"פנים אמיתות". בנוסף להן ישודרו עונות חדשות של "לעוף על המיליון", "גב האומה", "העולם המופלא של גידי ואהרוני", "שי בשידור" עם שי שטרן והסדרה "ויקי ואני". בגזרת הרצועות הקבועות ישודרו "הצינור" עם טל ברמן, "לונדון וקירשנבאום", "הרדאר" ו"היום שהיה".

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים