שתף קטע נבחר

שחקנית: "כוכב 'אחת שיודעת' אנס אותי"

השחקנית כריסטינה כהן כתבה פוסט ארוך בפייסבוק, ובו היא מגוללת כיצד לטענתה כוכב הסדרה "אחת שיודעת", אד ווסטוויק, אנס אותה בביתו לפני כשלוש שנים: "ביקשתי ממנו להפסיק, אבל הוא היה חזק. הייתי משותקת"

פרשה נוספת מצטרפת לגל ההאשמות על ההטרדות המיניות בהוליווד: השחקנית כריסטינה (27) כהן תיארה בפוסט ארוך בפייסבוק כיצד לפני שלוש שנים אד ווסטוויק, כוכב הסדרה "אחת שיודעת", הזמין אותה לביתו לארוחת ערב, יחד בן זוגה בשעתו, מפיק שהכיר את ווסטוויק. כשכהן הלכה לנמנם בחדר השינה המיועד לאורחים, היא התעוררה כשווסטוויק שוכב מעליה: "האצבעות שלו נכנסו לגוף שלי. ביקשתי ממנו להפסיק, אבל הוא היה חזק", כתבה בפוסט, "נאבקתי בו חזק ככל שיכולתי, אבל הוא תפס את הפנים שלי בידיו, ניער אותי, ואמר שהוא רוצה לזיין אותי. הייתי משותקת, מזועזעת, לא יכולתי לדבר או לזוז. הוא אנס אותי".

 

מואשם באונס. ווסטוויק (צילום: Getty Images) (צילום: Getty Images)
מואשם באונס. ווסטוויק(צילום: Getty Images)

כהן סיפרה כי בן זוגה האשים אותה, וטען כי הייתה משתתפת פעילה בעניין. עוד הוא אמר לה כי אם תספר על המקרה, ווסטוויק ידאג לשלוח בעקבותיה אנשים ולהרוס לה את הקריירה.

 

"נמאס לי לראות אנשים כמו אד זוכים לכבוד מהציבור", הוסיפה בפוסט. "גברים כמוהו מנצלים את התהילה והכוח כדי לאנוס ולאיים... אני מקווה שהסיפורים שלי ושל אחרות יעזרו לטהר את הסביבה הרעילה הזו, ולאזן את יחסי הכוח שיצרו את המפלצות האלה".

 

ווסטוויק, בתגובה, פרסם בחשבון הטוויטר שלו: "אני לא מכיר את האישה הזאת. מעולם לא כפיתי את עצמי, באף סיטואציה, על אף אישה. ובהחלט מעולם לא ביצעתי אונס".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים