שתף קטע נבחר

המצעד הבינלאומי השנתי: אתם בחרתם - אד שירן במקום הראשון

העם אמר את דברו: "Shape of You" של אד שירן כבש את פסגת המצעד הבינלאומי השנתי של ynet וגלגלצ. כוכב הפופ הבריטי גם נבחר לאיש השנה במוזיקה, לצד קולדפליי ואימג'ן דרגונס. בין המון רגאטון ושיתופי פעולה שונים ומשונים, היו לנו כאן גם 40 שירים מצוינים - ואחד גרוע במיוחד. התוצאות לפניכם

 

עשרות אלפי גולשים הצביעו וקבעו: "Shape of You", להיט הענק של אד שירן, הוא שיר השנה במצעד הבינלאומי השנתי של ynet וגלגלצ.

 

בין אם מדובר באפקט עדר או אולי ראשוניות (הסינגל יצא ממש בתחילת ינואר), קשה להתווכח עם ההצלחה האדירה של שירן ב-2017. כוכב הפופ הבריטי הצליח להמציא את עצמו מחדש, ועבר מעמדת הגיק המזמר והאהוב למשבצת הגיק המוזיקלי עם הטוויסט הפתייני. הרבה נכתב על "הצורה שלך", שלקח את שירן לכיוונים חדשים ומפתיעים של דאנסהול ומוזיקה קאריבית. בין היתר, עלתה הטענה שהוא מזכיר "Cheap Thrills" של סיה, וכן שמדובר ב"ניסיון של שירן לשכנע אותו שהוא קיים יחסי מין.

 

ביצועים חיים באולפן ynet:

הזמר המצליח גם זכה בקטגוריית אנשי השנה שלכם, לצד קולדפליי ואימג'ן דרגונס, והכניס לעשירייה הראשונה שלושה שירים נוספים: " Perfect" במקום השלישי, "Galway Girl" במקום השביעי ו"Castle on the Hill" במקום התשיעי. כבוד.
 
במהלך המשדר נחשף גם שמה של הזוכה בפרס הגדול של המצעד - טיסה להופעה של אד שירן בברלין: אלמוג חלצי, תתחילי לארוז!
 
במקום השני, ולא ממש במפתיע (בהתחשב בכל שיאי היוטיוב שהוא שבר השנה), נמצא "Despacito", עוד להיט לטיני-היסטרי ושיתוף פעולה מצליח בין ג'סטין ביבר, דדי יאנקי ולואי פונסי. גרסתו המקורית של השיר יצאה גם היא ממש בינואר השנה, אבל הגרסה באנגלית, זו בה מתארח ביבר, הפכה אותו לאחד הטחונים ביותר ב-2017.
 
ובמקום הראשון... "Shape of You" של אד שירן הוא שיר השנה של ynet וגלגלצ

 

"Despacito" במקום השני

 

יש הטוענים שמדובר בשיר די גנרי, אך עם עובדות קשה להתווכח. "דספסיטו" היה המרקיד הרשמי של הקיץ וקצת פיצה על ההופעה הבינונית שנתן הביבר במחוזותינו בחודש מאי האחרון.

 

במקום הרביעי נמצא "Havana" של קמילה קבלו - שמובא כאן לפניכם בביצוע חי מאולפן ynet של אליעד. להיט העל הזה שומר גם הוא על הצביון הלטיני המובהק ששלט בעולם הפופ השנה.

 

במקום החמישי זהו "Rockabye" של קלין בנדיט, יחד עם שון פול ואן מארי. גם אותו סידרנו לכם בגרסה חיה מאולפן ynet, בביצועה מלא הגרוב של Aveva. שימו לב שגם כאן מדובר בשיתוף פעולה בין הרכב פופ (במקרה זה אלקטרוני) לזמר דאנסהול - וזו בדיוק הנוסחה שלמדו, אימצו ויישמו לא מעט זמרים ב-2017, במטרה לשמור על רלוונטיות.

 

 

עוד בין עשרת הראשונים: "Dusk 'Till Dawn", החיבור המפתיע בין סיה וזאין מאליק, לקח את המקום השמיני והוכיח שהזמרת לא נעלמה מהשטח (גם אם לא סיפקה השנה להיט ענק כמו "שנדליר"), וגם שיש חיים אחרי וואן דיירקשן (גם אם החומרים של הארי סטיילס טובים יותר).

 

את המקום השישי כבשו אימג'ן דרגונז החמודים עם "Believer" הנהדר שלהם. לא סתם בחרתם בהם גם בקטגוריית אנשי השנה של 2017.

 

"Swalla" במקום העשירי

 

והנה גם השיר הגרוע של השנה - "Bum Bum Tam Tam" של MC פיוטי

 

את העשירייה סגר "Swalla", שיתוף הפעולה הענק בין ג'ייסון דרולו, ניקי מינאז' וטיי דולר סיין. מה יש לומר... אין ספק שהם ראו הרבה סימנים של דולר מהמפגש הזה.

 

והיה גם שיר רע לתפארת - "Bum Bum Tam Tam" של MC פיוטי אותו הכתרתם כשיר הגרוע ביותר של 2017. איך אומרים? כל פרסום הוא פרסום טוב? אז זה. זה היה המצעד הבינלאומי השנתי של ynet וגלגלצ. נתראה בשנה הבאה!

 

והרי תוצאות המצעד המלאות...

 

במאי: גידי ישראלי | נתב: רובי שביט לוי | צלמים: ירון שרון ואבי חי | ניהול טכני: אופיר גונן ועידן ארבל | סאונד: אלמוג יוסף | עיצוב אנימציה: רותם שניר ולוטם חצרוני | הפקה ראשית: פז מור ונועה גליקשטיין-קרן | איפור: עדיה שיפמן | תאורה: דקר אזולאי

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: gettyimages
שיר השנה שלכם. "Shape of You" של אד שירן
צילום: gettyimages
לאתר ההטבות
מומלצים