שתף קטע נבחר

בחדר החזרות עם "בת שבע": הציצו לקטעים מתוך היצירה "הורה"

להקת בת שבע מחדשת את יצירתו של אוהד נהרין "הורה", ומאפשרת לקהל הצצה לחדר החזרות. "זו עבודה שאני יכול להעיד עליה שיש בה הכי הרבה צעדים שאי פעם 'כירגרפתי'", אומר נהרין. צפו

 

להקת בת שבע מעלה גרסה מחודשת של המופע "הורה", מאת אוהד נהרין, שעלה לראשונה ב-2009. "מסקרן אותי לפגוש את הרקדנים שלי בתהליך על עבודה שעשיתי לפני כ-10 שנים", אומר ל-ynet נהרין, הכוריאוגרף והמנהל האומנותי של הלהקה. " היום יש לרקדנים ארגז כלים שלא היה להם קודם. הם ידעו לפרש את העבודה בצורה שתציע הצעה חדשה. מעבר לכך, כשאנחנו מבלים ביחד בסטודיו יש לי זמן לעבד, לשנות, ולעבוד על הורה. הורה היא עבודה שדורשת מהצופה לא לתת לנקודת ההתייחסות, מונעת ממנו חוויה טרייה. ולכן, בכוונה היא מוצפת בפוטנציאל שאנשים יסתכלו עליה וייזכרו במשהו אחר. זה קשור למוזיקה, אני חושב שיש בה הרבה מאוד מוזיקות שהשתמשו בהן במחול גם לפני. זו עבודה שאני יכול להעיד עליה שיש בה את הכי הרבה צעדים שאי פעם 'כירגרפתי'".

 

מתוך החזרות ל"הורה" ()
מתוך החזרות ל"הורה"

נהרין הקדיש את העבודה לאימא שלו. זאת, לדבריו, "לא בגלל שהיצירה קשורה לאמא שלי, אלא כי אני קשור לאמא שלי. והיה איזשהו רגע שאמרתי שאני מקדיש לה את העבודה כהוקרת תודה". הציצו לחדר החזרות.

 

 

"הורה" - הופעה ראשונה, 9 בפברואר, סוזן דלל, תל אביב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים