שתף קטע נבחר

פרס ניחומים: גורי כלבים הוענקו למפסידים בגראמי

בטקס הגראמי לא שכחו הפעם את המפסידים, והעניקו להם פרס ניחומים חמוד במיוחד: גורי כלבלבים. גם ג'רי סיינפלד ושרה סילברמן שהפסידו לדייב שאפל זכו לחבק גורים מתוקים. ארגוני החיות: "מאוד מאוכזבים, חיות אינן צעצועים"

בעונת הפרסים הבאה עלינו לטובה נהוג בדרך כלל לשים לב לזוכים ולשכוח את המפסידים. אך בטקס פרסי הגראמי ה-60, שהתקיים הלילה (ב') בניו יורק, דאגו המארגנים למפסידים המאוכזבים לפרסי ניחומים לא פחות שווים מהגרמופון המוזהב.

 

במהלך הטקס הודיע המנחה ג'יימס קורדן שיחלק כלבלבים כפרס ניחומים למועמדים שלא זכו לעלות על הבמה ולקבל את הפרס. וכך ג'רי סיינפלד, ג'ים גפיגן ושרה סילברמן, שהפסידו לדייב שאפל בקטגוריית אלבום הקומדיה הטוב ביותר, זכו לליטוף מנחם של גורי כלבים קטנים.

 

 

"עליי לומר לכל המועמדים שלא הולכים הביתה עם גראמי - אני לא רוצה שאף אחד יהיה עצוב הערב, אז החדשות הטובות הן שאף אחד לא הולך הביתה בידיים ריקות, משום שלאורך כל הערב נחלק גורי ניחומים", אמר קורדן. רמת המתיקות כמובן נסקה לשמיים כשהקומיקאים קיבלו לידיהם את הכלבלבים. על אף שקורדן דאג להזהיר אותם שהכלבים יודעים לנשוך ועוד לא למדו לעשות את צרכיהם בחוץ.

 

סילברמן מתמוגגת ()
סילברמן מתמוגגת
 

מי שהיו פחות מאושרים מהגימיק הם ארגוני החיות, שצייצו בטוויטר: "מאוד מאוכזבים שבגראמי בחרו להעניק כמתנה גורי כלבים כבדיחה. חיות אינן צעצועים".

 

 

בערב, שהזוכים בו היו כמעט כולם גברים, לא כל המפסידים והמפסידות זכו לנחמה. אם בשנה שעברה הטקס ספג ביקורת על היעדר ייצוג לשחורים, נראה שיש מקום למחאה על היעדר הייצוג לנשים בטקס הנוכחי, בשלב המועמדויות ובשלב הזכיות. מארגני הטקס, שנראה ששמו לב לחסך, פיצו על כך בריבוי הופעות של נשים בטקס. 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתיקות שיא! ג'רי סיינפלד מתלהב
לאתר ההטבות
מומלצים