שתף קטע נבחר

כוכב Glee שהואשם בפדופיליה התאבד

השחקן מארק סלינג, שכיכב בסדרה Glee והואשם בהחזקת חומרים פדופיליים, התאבד בגיל 35, זאת לאחר שכבר ניסה לשים קץ לחייו בעבר

השחקן והמוזיקאי האמריקני מארק סלינג, כוכב סדרת הטלוויזיה Glee שם קץ לחייו, כך דיווח היום (ג') אתר TMZ. גופתו של סלינג, שתלה את עצמו על עץ, נמצאה על גדת נהר קרוב למקום מגוריו בלוס אנג'לס.

 

סלינג, שהתפרסם בעיקר לאחר שגילם את דמותו של פאק בסדרה Glee, המתין לגזר הדין במשפט שהתנהל מולו בחודשים האחרונים לאחר שהמשטרה מצאה במחשב שלו עשרות אלפי תמונות פורנוגרפיות של ילדים. לאחרונה הוא הודה באשמה במסגרת עסקת טיעון, אולם בית המשפט עוד לא קבע את עונשו.

 

מארק סלינג (Gettyimages) (Gettyimages)
מארק סלינג(Gettyimages)

 

סלינג ניסה להתאבד בחודש אוגוסט האחרון, לפני שהודה באשמה. אז, על פי דיווח של TMZ, הוא חתך וורידים בפרק כף היד שלו בביתו אך לאחר מכן התחרט וקרא לעזרת השותף שלו, שהזעיק למקום אמבולנס.

 

סלינג נולד בדלאס, טקסס ב-1982. הוא למד באקדמיה למוזיקה של לוס אנג'לס וב-2008 הוציא את האלבום "Smoke Signals" שאת כל השירים בו כתב, ביצע, הפיק והקליט לבד. גם האלבום השני שלו, "Pipe Dreams" מ-2010 הוא פרויקט סולו.

 

אף שכיכב בשני סרטים לפני הופעתו על המסך הקטן, סלינג מוכר בעיקר בשל חלקו ב-Glee. הוא השתתף בה בגילום דמותו של נוח פאקמן, מאז 2013. במסגרת הסדרה הוא עיבד והקליט בין השאר את השירים "Only The Good Die Young" ו-"The Lady is a Tramp". 


כוכבי הסדרה Glee (Gettyimages) (Gettyimages)
כוכבי הסדרה Glee(Gettyimages)

 

Glee הסתיימה ב-2015 אחרי שש עונות. הסדרה, שעסקה במקהלה של נערים ונערות בתיכון, צברה פופולריות רבה, אך אנשיה גם הגיעו לכותרות בנסיבות קשות. כוכב הסדרה קורי מונטית מת בגיל 31 בשל נטילת מנת יתר. סלינג עצמו הסתבך עם החוק עוד לפני פרשת הפדופיליה - ב-2013 הוגשה נגדו תביעה על ידי אישה שטענה שאילץ אותה לקיים יחסי מין ללא קונדום. הוא הכחיש את ההאשמות, ולבסוף התיק נסגר לאחר שהושגה פשרה בין השניים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים