שתף קטע נבחר

ויוה לנצח: הספייס גירלז מתאחדות לסיבוב הופעות

רבותיי, שנות ה-90 חוזרות: לפי דיווחים באתרים מחו"ל בנות הספייס גירלז מתכננות להתאחד לקראת סיבוב הופעות בבריטניה ובארצות הברית

 

 

קרוב יותר מתמיד: אתר TMZ אישר הערב (ד') את השמועות בדבר איחוד להקת ספייס גירלז. על פי האתר, כל חמש בנות הלהקה נפגשו בשבוע שעבר עם מנהלם סיימון פולר לצורך תכנון של סיבוב הופעות עולמי שיתחיל בסוף הקיץ. לפי הדיווח, הבנות יופיעו תחילה בבריטניה, ומשם ימשיכו לטור בארצות הברית. נכון לעכשיו, אין כל תוכנית לקביעות בלאס וגאס או להקלטה של מוזיקה חדשה.

 

מזה תקופה ארוכה מתרוצצות שמועות אודות האיחוד של להקת הבנות הפופולרית של שנות ה-90, כשמקורות טוענים כי חברת ההרכב היחידה שלא רצתה לקחת חלק באיחוד היא ויקטוריה בקהאם, בשל עיסוקיה המקצועיים. כעת נאמר כי גם מי שכונתה פוש ספייס מעוניינת באיחוד. פולר ישאר מנהל הלהקה גם במהלך סבב ההופעות, ואף שמדובר בשלבים מוקדמים מאוד, הוא מתוכנן לכלול גם "אפשרויות מרצ'נדייז" למעריצים הנרגשים.

 

 

 (צילום: EPA) (צילום: EPA)
(צילום: EPA)

הספייס גירלז פרצו לתודעה ב-1996 ועד מהרה הפכה ללהקת הבנות המצליחה בתחומה. ג'ארי האליוול, מלאני סי, מלאני בי, ויקטוריה (אדאמס בזמנו, לפני נישואיה לשחקן הכדורגל דיוויד בקהאם) ואמה בנטון היו לתופעה פופולרית חובקת עולם בזכות להיטי ענק כמו "Say You'll Be There", "Spice Up Your Life", "Two Become One" ואחרים.

 

ב-1998 עזבה האליוול את הלהקה ופצחה בקריירת סולו, ושנתיים מאוחר יותר גם יתר חברותיה בחרו להמשיך לקריירות סולו מצליחות במידות שונות.

 

נפגשו בשבוע שעבר. חברות הספייס גירלז ()
נפגשו בשבוע שעבר. חברות הספייס גירלז
 

ב-2007 שוב חברו זו לזו חברות הספייס גירלז לסיבוב הופעות מוצלח, שכלל גם אוסף להיטים ואף הניב מחזמר שלא זכה להצלחה רבה. הפעם האחרונה שהבנות חלקו במה הייתה ב-2012, כשביצעו מספר שירים בטקס הסגירה הראוותני של אולימפאדת לונדון 2012.

 

בסוף השבוע האחרון פרסמו הבנות ברשתות החברתיות תמונה משותפת ראשונה של כל החמישייה מזה שנים רבות, והציתו מיד את השמועות אוות האיחוד שככל הנראה עתיד להתרחש בקרוב.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים