שתף קטע נבחר

הראפרית אזיליה בנקס תופיע בישראל

זמרת הראפ אזיליה בנקס תגיע לארץ להופעה אחת ב-7 במאי בבארבי בתל אביב. בנקס ידועה לא רק בזכות הראפ הנשי פורץ הדרך שלה אלא גם בשל סקנדלים כמו תקיפת נוסעים בטיסה והתבטאויות הומופוביות ברשת

אזיליה בנקס, מהשמות החמים בעולם הראפ בעשור האחרון, תגיע לישראל באביב הקרוב להופעה אחת, שתתקיים ב-7 במאי במועדון הבארבי בתל אביב. מחיר כרטיס במכירה מוקדמת יעלה 215 שקלים ובהמשך יעמוד על 240 שקלים. על הבאתה של הזמרת ארצה אמונה חברת ההפקות Yellow Brick.

 

באה לעשות פה בלגן. אזיליה בנקס  (Getty Images) (Getty Images)
באה לעשות פה בלגן. אזיליה בנקס (Getty Images)
 

אזיליה בנקס בת ה-26 החלה בפעילותה המוזיקלית לפני עשור, בהיותה בת 17 בלבד. את פריצתה הגדולה היא חבה לשיר "212" אותו הוציאה ב-2011 (ובהמשך כחלק מהאי.פי הראשון שלה, "1991"). הסינגל משך אליה תשומת לב רבה והביא להחתמתה בחברת תקליטים גדולה. מאז הפכה לשחקנית מרכזית בפופ הנשי ובכלל, וסימנה את עצמה כראפרית פורצת דרך. ב-2012 הוציאה את המיקסטייפ המוערך "Fantasea" וב-2014 הוציאה סופסוף את אלבום הבכורה שלה "Broke with Expensive Taste" שזכה לשבחים רבים. מאז הוציאה מיקסטייפ נוסף בדמותו של "Slay-Z".

  

 

לצד היצירה שלה, בנקס נחשבת דמות פרובוקטיבית ומעוררת מחלוקת בשל התבטאותיה במדיה החברתית וסכסוכיה השונים עם קולגות בתעשייה. בין שלל הסקנדלים שיצרה סביבה ניתן למנות תקיפת נוסעים במהלך טיסה (ויריקה בפניו של אחד מהם), העלבת דיילת, סכסוכים מתוקשרים עם השחקן ראסל קרואו ויוצא להקת וואן דיירקשן זיין מאליק, ציוצים הומופוביים וקריאה להרג גברים לבנים.

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
אזיליה בנקס תגיע לארץ
צילום: יח"צ
לאתר ההטבות
מומלצים