שתף קטע נבחר

לא עוצר: סינגל חדש לשיר לוי

אחרי חמישה אלבומים ועם השם של אבא שלו מאחוריו, לשיר לוי יש את כל הסיבות שבעולם לנוח. אבל בגיל 32, הוא ממשיך לעבוד במרץ ומוציא שיר חדש "כל הסיבות בעולם" מהאלבום שבדרך, על מה שמאזן אותו בחיים. האזינו

 

 

שיר לוי אומנם מזוהה עם אביו, ישי, אבל בפועל מדובר בזמר עם רפרטואר די נדיר נוכח גילו. הוא רק בן 32 ומאחוריו כבר חמישה אלבומי אולפן, הראשון שבהם יצא ב-2005 והאחרון ב-2017. בימים אלה הוא עומד לפני הוצאת אלבומו החדש והשישי במספר, "להתחיל מחדש" ממנו הוא מוציא היום (א') את הסינגל "כל הסיבות בעולם" שכתב אלון פרץ (ואף הפיק את כל האלבום). האזינו לו

 

"העיסוק בהשוואה בינינו, כי אנחנו אבא ובן, הייתה מובנת כשיצא השיר הראשון שלי", הוא אומר, ומתייחס לתואר "הבן של" שדבק בבני דור שני רבים לאב באותו התחום – לטוב ולרע. "גם באלבום הראשון שלי הבנתי את הרצון מצד התקשורת להשוות, מה גם שיש סיפור חיים מעניין. אבל רגע לפני אלבום שישי, לא הגיע הזמן שכל אחד מאתנו יקבל את המקום הראוי מבלי להשוות בינינו?

 

אבא שלי תמיד יהיה אבא שלי. והוא תמיד יהיה ישי לוי, הזמר עם הקול שאין שני לו. זמר עם קריירה מפוארת, שהשירים שלו הם חלק בלתי נפרד מהקלאסיקה הישראלית. זו לא עננה עבורי אלא כבוד גדול. אבל אני עושה את מה שאני עושה כי זה הדבר היחיד שאני יודע לעשות ורוצה לעשות".

 

"השיר מדבר על קשר מיוחד בין גבר לאישה", הוא מספר. "הוא מכיר את כל הדברים הטובים שבה, ולפעמים בין כל הטירוף הוא שוכח מה מאזן אותו בחיים".

 

כל הסיבות בעולם

מילים ולחן: אלון פרץ

 

יש לי את כל הסיבות להגיד כמה טוב

לספר שהאושר גר אצלי בחיים

כולם רואים את זה כתוב שחור על גבי לבן

את מחייכת ומכניסה המון צבעים

 

תמיד רוצה שתחבקי אותי חזק

ותסחטי ממני את כל הטירוף

כל כך קשה פה להיות מנותק

הקצב של הלב שלך מחיה ת'גוף

לאן אני רץ, הוו

אם כל מה שעוצר אותי זה המבט שלך

איתך אני עף

שקענו וכבר סוף היום השמש עוד איתך את כל הסיבות בעולם

יש לך את כל הסיבות לקום ולעזוב

להמר על אחד אחר שיגרום לך לאהוב

אני רואה את זה כתוב שחור על גבי לבן

אין צבעים שאת לא כאן כאב מתחיל לצרוב

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: פזית עוז
סינגל חדש לשיר לוי
צילום: פזית עוז
לאתר ההטבות
מומלצים