שתף קטע נבחר

מורד בקידמה: הקליפ החדש של יוסי סאסי

יוסי סאסי, מבכירי המטאל בארץ, רוצה שנצא מהמבוך האורבני, נתנגד לכלא הווירטואלי ונקבל פרספקטיבה על החיים. צפו בקליפ לשיר "Reveal" מתוך אלבומו החדש "אשליית הבחירה", שהוקלט בהופעה חיה מול הים

יוסי סאסי הוא דמות ותיקה ברוק הישראלי בכלל ובמטאל בפרט ולאחרונה גם התארח בפרוייקט "טונים צורמים". לפני 25 שנה היה ממייסדי להקת אורפנד לנד וייסד את המטאל האוריינטלי - ז'אנר המשלב בין מזרח למערב. ב-2011 הוא פנה לקריירת סולו שנעה לכיוונים מוזיקליים שונים וגם בנה את ה"בוזוקיטרה" - גיטרה בעלת צוואר של בוזוקי וצוואר נוסף של גיטרה חשמלית או אקוסטית.

 

כאומן סולו כבר הספיק להוציא שלושה אלבומים ואירח בהם אומנים מהארץ והעולם כמו מארינה מקסימיליאן, מרטי פרידמן, רון "במבלפוט" ת'אל, דיאנה גולבי ואחרים. כעת הוא מוציא שיר חדש בשם "Reveal" עם האוריינטל רוק אורקסטרה ועם רוס ג'אנינגס, סולן להקת הפרוג הבריטית Haken.

 

הקליפ שצולם ביפו העתיקה מתאר בחורה שמנסה לברוח מכלא וירטואלי, ועוסק בדור ה-Z שריבוי האפשרויות בחייו מטשטש את הגבול בין המרחב המציאותי לבין המרחב הווירטואלי בחייו. זהו הסינגל הראשון מתוך האלבום "Illusion of Choice" שהוקלט בסנטוריני שביוון בהופעה חיה של כל הנגנים יחד ויצא לאור בעזרת קמפיין מימון המונים מוצלח.

 

סאסי והאוריינטל רוק אורקסטרה ישיקו את האלבום החדש ב-9 במאי במועדון האוונה בתל אביב, עם רוס ג'אנינגס ואורחים נוספים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עמי בורנשטיין
שיר חדש ליוסי סאסי
צילום: עמי בורנשטיין
לאתר ההטבות
מומלצים