שתף קטע נבחר

השכר של לירון ויצמן ב"האח הגדול": יותר מ-600 אלף שקלים בעונה

לירון ויצמן, שנבחרה להנחות את "האח הגדול" לצד עפר שכטר ואסי ישראלוף, תקבל יותר מ-600 אלף שקלים לעונה אחת. נכון לעכשיו תכלול העונה החדשה 50-40 פרקים

נחשף שכרה של מגישת הטלוויזיה לירון ויצמן בתפקידה החדש כמנחת "האח הגדול" - היא תשלשל לחשבון הבנק שלה יותר מ-600 אלף שקלים לעונה אחת. מדובר בקפיצת מדרגה גדולה עבור ויצמן בת ה-34 משכרה בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס".

 

על פי גורמים המעורים בפרטים לא מדובר בחוזה טאלנט, "היא מקבלת את הסכום הזה רק על עבודתה ב'האח הגדול'", אמרו. ויצמן תנחה את תוכנית הריאליטי יחד עם עפר שכטר ואסי ישראלוף, שהגישו עבור רשת גם את תוכנית הריאליטי "גוט טאלנט".

 

חתונה אורלי מירקין לירון ויצמן (צילום: ענת מוסברג)
יותר מ-600 אלף שקלים לעונה. לירון ויצמן(צילום: ענת מוסברג)

ויצמן החלה את דרכו ככתבת ספורט בגיל 22 ועברה לתפקיד כתבת ב"ערב טוב עם גיא פינס", שם הגישה לצידו של פינס במשך 11 שנה. את הודעת העזיבה שלה פרסמה המגישה בפייסבוק. היא הודתה בה לבוס המיתולוגי על העבודה המשותפת וכינתה אותו "מעין בעל שני".

 

העונה הקרובה של "האח הגדול", שתהיה הראשונה בערוץ רשת, אחרי ששודרה בעבר בקשת, צפויה לעלות לאוויר בחודש הבא. נכון לכתיבת שורות אלה היא אמורה לכלול בין 40 ל-50 פרקים. אתמול (א') אף הייתה הרמת כוסית של המנחים החדשים - ויצמן, ישראלוף ושכטר - במשרדו של סמנכ"ל רשת ארז בן הרוש.

 

מרשת ומסוכנות "יצוג 1", המייצגת את ויצמן, לא נמסרה תגובה.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ענת מוסברג
קפיצת מדרגה. ויצמן
צילום: ענת מוסברג
לאתר ההטבות
מומלצים