שתף קטע נבחר

ונום מקבל תיקון ואנטמן שומר על שתיקה: טריילרים

אף שציפינו שמישהו יסביר לנו איפה אנטמן היה ב"הנוקמים: מלחמת האינסוף" - הטריילר החדש לסרט בכיכובו של גיבור העל לא מספק תשובות. וגם: ונום מקבל את הטריילר שמגיע לו, לורה דרן חושפת את עברה המודחק והטריילר לסרט "אסייתים עשירים מופרעים" מאכזב

 

כל מי שראה את "הנוקמים: מלחמת האינסוף" תהה לפחות פעם אחת במהלך הסרט איפה אנטמן. הרי ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" הוא נלחם לצד הנוקמים (יותר נכון לצד קפטן אמריקה), כך שניתן היה לצפות שבסרט שמאגד את כל גיבורי העל ביקום הקולנועי של מארוול, הוא יפציע ויתן יד. מבלי לספיילר אפשר להגיד שבסוף הסרט התשובה הטכנית להיעדרותו ניתנת, ועדיין מדובר בתשובה לא מספקת.

 

אז איפה אנטמן היה בזמן שתאנוס החל להרוס את היקום? בטיזר שפורסם בחשבון הטוויטר של מארוול הובטח שנגלה את התשובה בטריילר שיצא אתמול (ג') לסרט "אנטמן והצרעה", אבל זה לא קרה. במקום זאת, זכינו להצצה עשירה באקשן ליצירה הבאה מבית הקומיקס. כנראה שנצטרך לחכות לסרט המלא.

 

 

"אנטמן והצרעה" ייצא לאקרנים ב-5 ביוני.

 

סוף-סוף רואים את ונום

הטריילר הראשון של "ונום" שיצא לפני כחודשיים אכזב מעריצים רבים. ככה זה כשבמקום להראות את ונום, היצור שמשתלט על העיתונאי אדי ברוק (טום הארדי), ראינו גוש ג'לי דוחה בתוך מבחנה ועדויות לניסויים רפואיים. אפשר להקביל את זה לטריילר של "איירון מן" מבלי להראות את החליפה של טוני סטארק או לטריילר של "משחקי הכס" בלי הדרקונים של חאליסי. לא עושים דברים כאלה.

 

כנראה שמישהו שם באולפנים של סוני התעשת כי הטריילר השני ששוחרר השבוע גרר תגובות מעולות ושבר כמה שיאי צפייה (ב-24 השעות הראשונות ליציאתו הוא עקף את הטריילר של "וונדר וומן" ו"ד"ר סטריינג'") - בהתחשב בעובדה שמדובר בסרט על נבל-על ולא על גיבור, ובכזה שאינו שייך ליקום הקולנועי של מארוול, מדובר בהצלחה עצומה.

 

למי שלא בקיא, ונום הוא אחד הנבלים האהובים שהופיעו בחוברות הקומיקס של ספיירדמן. לצידו של הארדי יככבו גם מישל ויליאמס, ואת "הנבל נבל" (כי בכל זאת) יגלם ריז אחמד שהפציע לחיינו בסדרה המעולה "ליל האירוע".

 

"ונום" ייצא לאקרנים ב-5 באוקטובר.   

 

יש עוד סרטים חוץ מגיבורי-על

ובמעבר חד מסרטי גיבורי-על לדרמות מרגשות: אחד הסרטים המדוברים בפסטיבל סאנדנס האחרון היה The Tale בכיכובה של לורה דרן המצוינת. הסרט עוסק באישה מבוגרת שהדחיקה פגיעה מינית שעברה בילדותה וחוזרת לעבר כדי לחקור אותה. מדובר בסיפור אמיתי של ג'ניפר פוקס, יוצרת קולנוע דוקמנטרי, שזהו סרטה העלילתי הראשון. 

 

דרן מגלמת את ג'ניפר, עיתונאית שנחשפת לסיפור ישן שהיא כתבה בתור ילדה. הסיפור מעלה אצלה תהיות וחששות בנוגע לעברה ול"קשר רומנטי" שניהלה עם גבר, בהיותה ילדה בת 13. בעזרת פלשבקים לעבר, היא נחשפת למציאות שהדחיקה במשך כמה עשורים. מדובר בסרט טלוויזיה מבית HBO, שישודר ב-26 במאי.

 

אסייתים עשירים ומתונים

הנה שם לסרט שמושך תשומת לב חיובית. "אסייתים עשירים מטורפים" היה רב-מכר מאת הסופר הסינגפורי קווין קוואן שעובד לקולנוע ויעלה בקיץ הקרוב לאקרנים. העלילה מגוללת את סיפורה של רייצ'ל צ'ו, סינית-אמריקנית שנולדה בארה"ב ומתלווה עם בן זוגה ניק לחתונה בסינגפור. עם הגעתה היא מגלה שניק מגיע מאחת המשפחות העשירות בסינגפור - ומה שנשמע כמו חלומם של הרבה בני זוג, מתברר במציאות כסיוט. בני משפחתו מתקשים לקבל את רייצ'ל וכל הרווקות בעיר מכריזות עליה מלחמה. אף ששם הסרט מבטיח אנשים מטורפים ואסייתים, הטריילר דווקא מתגלה כמתון ומשדר וויב של קומדיה רומנטית בנאלית למדי. האמת? חבל.

 

מתוך
מתוך "אסייתים עשירים מטורפים"

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים