שתף קטע נבחר

נטע ברזילי: "אם אנשים מרגישים שאכזבתי אותם זו בעיה שלהם"

"אי אפשר שלא לשחק ברעיון הזכייה כשאתה כבר נמצא פה, אבל אני לא משלה את עצמי". יום אחרי שהופיעה בחצי הגמר והבטיחה את מקומה בגמר הגדול, נטע ברזילי חושפת מי הפייבוריט שלה, מספרת למה הנפילה במדרגות היא דווקא דבר חיובי ("כל כוכבת צריכה ליפול מתישהו"), ומה דעתה על המתחרה המרכזית שלה - הנציגה מקפריסין

"לא הייתה לי שליטה בזה שהייתי פייבוריטית", אומרת נטע ברזילי בריאיון לעיתונאים ישראלים בליסבון, יום אחרי חצי הגמר אותו עברה בהצלחה היישר לגמר הגדול שיתקיים בשבת, ומוסיפה על הירידה בהימורים: "אין לי מה לעשות עם זה עכשיו. מה, אני צריכה לצעוק 'אוי לא מה אני עושה?', זה סתם. זאת מוזיקה. בסופו של דבר הקליפ שעשינו קיבל כל כך הרבה הד בחוץ. אני לא מרגישה שטיפה אכזבתי מישהו, ואם אנשים מרגישים שאכזבתי אותם אז זו בעיה שלהם לחלוטין".

 

העיתונאים הזרים שאלו אותך על האיום מסוריה?

"האמת שזה מאוד מפתיע - כמעט לא שואלים על סוריה. ואני חושבת שזה מוכיח שהצלחנו ליצור משהו באמת מיוחד בכזאת רמה. זה פשוט לא מעניין יותר, כמה אפשר לשאול משלחות ישראליות על המצב בארץ? זה כבר ככה המון זמן, יש מה לעשות עם זה אבל אני לא מבינה בזה, אני מבינה במוזיקה ועל זה אני יודעת לדבר".

 

אז מה כן שואלים?

"על מה השיר נכתב, על כך שזה כבוד גדול שנשים מוצאות את עצמן בשיר השנה - העצמה נשית לצד העצמה אישית. אני מספרת לעיתונאים הזרים שאמרו לי מה להיות כל כך הרבה זמן, שאמרו לי מה לשיר ואמרו לי להתלבש שחור כי זה יותר מחמיא, ואמרו לי לא ללבוש חצאיות קצרות, ואמרו לי להפסיק לעשות קולות מוזרים, ואמרו לי לא להגיע לחתונה הזו והזו כי אני שמנה מדי או כי אני לא נראית מספיק טוב בשביל לעבוד במקצוע. אני לקחתי את הדברים בידיים שלי והראיתי שאני כן יכולה. אני לא נותנת לשום הימורים או לשום פייבוריט לקלקל את הדבר המדהים והחיובי שאנחנו יוצרים".

 

נטע ברזילי (צילום: AP)
"אני כל הזמן זוכרת שהסיטואציה של האירוויזיון זמנית". נטע ברזילי(צילום: AP)

וגם על המעידה במדרגות, אקט שהיה מזוהה עד כה עם דנה אינטרנשיונל, יש לה תשובה מוכנה: "נורא התרגשתי, היה לי איזה רגע משוחרר שפשוט עלינו לגמר, ואני יורדת  במדרגות וכולם צופים, ואז אני פתאום נופלת. תשמע, כל כוכבת צריכה ליפול מתישהו. אני שמחה שזה לא היה על הבמה. נפילות זה כיף וזה חלק מהחיים".  

 

את מריצה בראש את התרחיש שבו את זוכה? 

"אי אפשר שלא לשחק ברעיון כשאתה כבר נמצא פה אבל אני גם מאוד משחקת במציאות שלי - במה אני אעשה אחר כך, איזה שיר אני אוציא. אני לא משלה את עצמי. אני כל הזמן זוכרת שהסיטואציה הזו של האירוויזיון זמנית והיא תסתיים. זה מאוד מגניב להיות פה אבל אני גם משתדלת להישאר על הקרקע".

 

מי הפייבוריט שלך?

"אהבתי מאוד את שווייץ. הם מאוד יצירתיים. קפריסין מדהימה, אין מה לעשות, יש לה אנרגיה מטורפת ואני אוהבת אותה מאוד. אני גם אוהבת את השיר של צרפת. אלבניה הפתיעה ברמות ולצ'כיה יש אחלה נאמבר.

 

נטע ברזילי ואלני פוריירה (צילום: AP)
"יש לה וייב מדהים". נטע ברזילי ואלני פוריירה מקפריסין(צילום: AP)

איך היו התגובות לביצוע מאמש?

"התגובות מטורפות, מאוד אהבו. יש דברים לשיפור כמובן מבחינה אנרגטית. כשאתה עולה על הבמה אתה עם "איברים" באוזניים, אוזניות מיוחדת שבהן אתה אמור לשמוע רק את עצמך שר. ופתאום כשאני לא שרה התחלתי לשמוע את הקהל דרך המיקרופון שלי. זה לא משהו שאמור לקרות, ואז אתה מבין שיש פה משהו. בדרך כלל אתה מנותק ורואה את הפרצופים. הפעם פשוט שמעתי את הקהל דרך המיקרופון זה היה מדהים, זה מחשמל אותך״.

 

הצטלמת עם הנציגה הקפריסאית.

"היא מקסימה. יש לה וייב מדהים. אגב - כל הרקדנים שלה הם תוצרת שוודיה, בניגוד אלינו שאנחנו עושים משהו מקורי מאוד אין האוס. והיה לנו חשוב לשמור על זה".

 

ובתמונה הזו נמצאת גם המנצחת?

נטע: "אי אפשר לדעת".

יואב צפיר: "אולי, אי אפשר לדעת".

דורון מדלי: "התשובה היא כן". 

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים