שתף קטע נבחר

יד ראשונה ממירי רגב: "שמלת ירושלים" מוצעת למכירה

השמלה ששרת התרבות והספורט לבשה בפסטיבל קאן אשתקד ועוררה סערה, מוצעת למכירה פומבית למרבה במחיר. ההכנסות יוקדשו ל-"קידומה, חיזוקה ופיתוחה של ירושלים כבירת הנצח של ישראל" נכתב באתר האינטרנט שהוקם במיוחד עבורה

שרת התרבות והספורט מירי רגב מציעה במכירה פומבית היום (יום ו') את "שמלת ירושלים" שלבשה על השטיח האדום בפסטיבל הקולנוע בקאן אשתקד. השמלה עוררה דיונים רבים בתקשורת המקומית והעולמית, וכונתה פרובוקציה. נכון לשעות הבוקר ההצעה הגבוהה ביותר עבור השמלה עומדת על 22,000 שקלים. עיצב אותה אביעד אריק הרמן והופיעו בה אלמנטים מקו הרקיע של ירושלים לרבות כיפת הזהב והכותל המערבי, כמו כן היא שימשה לציון שנת היובל לשחרור ירושלים.

 

רגב על השטיח האדום בפסטיבל קאן (צילום: AFP) (צילום: AFP)
רגב על השטיח האדום בפסטיבל קאן(צילום: AFP)

 

עבור המכירה הפומבית הוקם אתר דו-לשוני בעברית ובאנגלית המוקדש לשמלה, ומכיל פרטים לגביה ולגבי מטרות המכירה הפומבית למשל: "לאחר ש'שמלת ירושלים' הפכה לאייקון תרבות ואופנה החליטה השרה רגב להציע אותה למכירה פומבית לציבור, כאשר כל ההכנסות ממכירתה יוקדשו לטובת מיזמים חברתיים-תרבותיים לקידומה, חיזוקה ופיתוחה של ירושלים כבירת הנצח של ישראל ושל העם היהודי". דרך האתר ניתן להציע מחיר עבור רכישת השמלה.

 

 

 

השרה פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט שמודיע על המכירה הפומבית ואף מכיל סרטון תדמית עם צילומים על השטיח האדום בפסטיבל קאן.

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלי סבתי
"שמלת ירושלים" של מירי רגב בפסטיבל קאן
אלי סבתי
לאתר ההטבות
מומלצים