שתף קטע נבחר

תוך שלושה חודשים: גל"צ תשדר חדשות מירושלים

השר אביגדור ליברמן הכריז כי התחנה תעבור מיפו למתחם חדש שיוקם בשנים הקרובות בבית החייל בירושלים. בינתיים יתחילו שידורים של מהדורות החדשות מהאולפנים של התחנה בעיר

גלי צה"ל עוברת לבית החייל בירושלים: שר הביטחון אביגדור ליברמן הודיע היום (א') כי התחנה הצבאית תעבור בעוד כשלוש שנים למתחם בכניסה לעיר ותוך שלושה חודשים תתחיל לשדר את מהדורות החדשות מאולפניה הנוכחיים בירושלים.

 

ההחלטה התקבלה לאחר שמשרד הביטחון וצה"ל שקלו בחודשים האחרונים כמה מיקומים שונים. התחנה, ששכנה עד כה ביפו, תעבור למתחם בית החייל - שיהפוך למעין קריה ביטחונית שבה יוקמו גם לשכת הגיוס החדשה, בית לחיילים בודדים ועוד.

 

גלי צה"ל. מתחם חדש (צילום: עמית קוטלר) (צילום: עמית קוטלר)
גלי צה"ל. מתחם חדש(צילום: עמית קוטלר)
 

בית גלי צה"ל החדש יתפרס על שטח של כ-2,500 מ"ר. בבניין יוקמו אולפני רדיו מתקדמים לשתי התחנות, גלי צה"ל וגלגלצ - וכן למערך השידור הדיגיטלי.

תכנון והקמת מבנה התחנה החדש יארכו כשלוש שנים, ועד להשלמת הפרויקט תחל גלי צה"ל לשדר את מהדורות החדשות שלה מאולפניה הקיימים בירושלים, שיעברו התאמה לשידורי חדשות. השידורים הללו יחלו כאמור תוך שלושה חודשים.

 

"עם כניסתי לתפקיד שר הביטחון, החלטתי שגלי צה"ל, כתחנת השידור הציבורי המובילה בישראל, חייבת לשדר מירושלים בירתנו", אמר היום ליברמן. "מקומו הטבעי של השידור הציבורי הוא בבירת ישראל. בתחנות גלי צה"ל וגלגלצ משרתים חיילים וחיילות מכל רחבי הארץ, המשקפים את פניה של מדינת ישראל על כל גווניה. נמשיך להיות הבית של החיילים", הוסיף מפקד גלי צה"ל שמעון אלקבץ.

 

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין בירך את ליברמן על המהלך. לדבריו, "כך ראוי שיעשה באשר לגופים רבים, כמו משרדי הממשלה שלנו במדינת ישראל, ואני מקווה שצעד זה יוביל להעתקת שידוריהם של כל כלי התקשורת בישראל, ובראשם גופי השידור הציבורי, לירושלים".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים