שתף קטע נבחר

מחיר ההצלחה: עומר אדם יקבל 250 אלף שקל עבור הופעה בראש העין

עומר אדם יופיע במופע פתיחת הקיץ של ראש העין. הכניסה לקהל תהיה בחינם אך תוגבל לתושבי העיר בלבד, והזמר יקבל עבורה רבע מיליון שקל

250 אלף שקלים על הופעה אחת - זה הסכום שיקבל עומר אדם עבור מופע פתיחת הקיץ בראש העין. עם הסכום הזה, אדם מציב למעשה תג מחיר חדש וגבוה במיוחד לקראת הופעות יום העצמאות של השנה הבאה. 

 

 

הכניסה לאירוע, שייערך ב-25 ביוני באמפיתיאטרון בראש העין, תהיה בחינם לקהל הרחב, אולם היא תוגבל לתושבי העיר בלבד ועד 15 אלף איש. חלוקת הכרטיסים החלה אתמול (יום א') ותימשך עד יום חמישי.

 

רף חדש. עומר אדם (צילום: שחר גלס) (צילום: שחר גלס)
רף חדש. עומר אדם(צילום: שחר גלס)

חלק מהתושבים הביעו שביעות רצון על האפשרות לצפות בהופעתו של הזמר הפופולרי ללא עלות, אולם אחרים התרעמו על החלוקה הפיזית של הכרטיסים (ללא

אתר) מה שגרר שעות ארוכות של המתנה. "אז הצלחתם לארגן כרטיסים להופעה? שאפו, כי זה עלה בבריאות שלכם", כתב אחד מהם. "אפשר היה לעשות את זה אחרת. אני כנראה לא אראה את הכרטיסים. אין לי אפשרות לעמוד שעה בתור", הוסיפה גולשת אחרת, וכותבת נוספת התלוננה: "היום יש טכנולוגיה. העירייה עובדת כמו במאה הקודמת. אפשר היה לפתור את חלוקת הכרטיסים אחרת".

 

ביום העצמאות האחרון הוביל עומר אדם את טבלת השכר לאומנים עם כ-205 אלף שקלים להופעה אחת, מעט יותר מאייל גולן, שהשתכר כ-200 אלף שקלים להופעה. כעת כאמור מחיר ההופעה של אדם עלה ביותר מעשרים אחוזים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים