שתף קטע נבחר

מצמרר: הביצוע המשותף של כריס קורנל ובתו

"Nothing Compares 2 U" - קצת יותר משנה לאחר שהמוזיקאי כריס קורנל הלך לעולמו, בתו טוני קורנל בת ה-13 שיתפה דואט שביצעה עמו לשיר שכתב פרינס. "אבאל'ה, שום דבר לא משתווה לך", כתבה

שנה וחודש בדיוק לאחר מותו של כריס קורנל, שיתפה בתו טוני בת ה-13 אתמול (א') קאבר משותף שהקליטו יחד לשיר "Nothing Compares 2 U", שכתב במקור פרינס. טוני פנתה אל אביה והביעה את געגועיה בפוסט לכבוד יום האב.

 

 

"אבאל'ה, אני אוהבת ומתגעגעת אליך כל כך. היית האבא הכי טוב שמישהו יכול לבקש", כתבה. "מערכת היחסים שלנו הייתה כל כך מיוחדת ותמיד היית שם בשבילי. נתת לי אומץ כשלא היה לי ממנו. האמנת בי כשאני לא האמנתי. אני מתגעגעת לאהבה שלך כל יום. להקליט את השיר הזה איתך הייתה חוויה מיוחדת ומדהימה, שהלוואי והייתי יכולה לחזור עליה שוב ושוב עוד מאה פעמים. אני יודעת שגם אתה היית עושה זאת. יום אב שמח אבאל'ה, שום דבר לא משתווה לך".      

 

ביצוע משותף. קורנל ובתו ()
ביצוע משותף. קורנל ובתו

כאמור, בהקלטה ניתן לשמוע את השניים שרים את שירו של פרינס, שהפך פופולרי בזכות הביצוע של הזמרת האירית שינייד א'וקונר. קורנל עצמו הקליט בעבר גרסת כיסוי משלו לשיר, אותה גם נהג לבצע בהופעות הסולו האקוסטיות שלו. סולן להקת סאונדגרדן המנוח נמצא מת בחדר בית המלון שלו ב-18 במאי 2017, לאחר שהתאבד בתלייה.

 

  

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים