שתף קטע נבחר

פיס אנד לאב: רינגו סטאר נחת בישראל

המתופף האגדי של הביטלס נחת בישראל עם להקתו לקראת שתי הופעות שייערכו בתל אביב. "שלום ואהבה", אמר אחרי הירידה מהמטוס

 

 

כמעט עשור אחרי שפול מקרטני הופיע בישראל, השורד הנוסף היחיד מלהקת הביטלס הגיע גם הוא. סר רינגו סטאר, מתופף הלהקה האגדית, נחת בישראל לקראת צמד הופעותיו בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, שייערכו ב-23 ו-24 בחודש. 

 

סטאר (78) נחת בישראל במסגרת סיבוב ההופעת העולמי "Ringo and his All Star Band World Tour", וזהו ביקורו הראשון בארץ.

 

סטאר הגיע  מלווה בלהקתו All Starr, הכוללת את הגיטריסט קולין היי (סולן הלהקה האוסטרלית Men at Work), גרהאם גולדמן, סטיב לוקת'ר (מלהקת טוטו), גרג רולי (ממקימי להקת סנטנה של קרלוס סנטנה), וורן האם וגרג ביסונט (מתופף).

 

רינגו סטאר (צילום: ליאור כתר)
פעם ראשונה בישראל. רינגו נוחת בשדה התעופה "בן גוריון"(צילום: ליאור כתר)

 

סטאר, יליד ליברפול, הצטרף לחיפושיות ב-1962 במקומו של פיט בסט, שהודח מהלהקה. אף שלא נחשב כותב דגול כמו חבריו להרכב, הוא תרם כמה שירים מפורסמים לגוף היצירה של הלהקה, בין אם בשירה או בכתיבה. בין שירי הביטלס המזוהים עימו ניתן למנות את "Yellow Submarine" ,"With a Little Help from my Friends" ,"Don't Pass Me By" ו"Octopus's Garden". מלבד זאת הוא הוציא לא פחות מ-19 אלבומי סולו, ובהופעותיו משלב, כמתבקש, שירים של להקתו הראשונה.

 

כאמור, סטאר הוא אחד משני חברי החיפושיות האחרונים שנותרו בחיים, לצד פול מקרטני, כמובן, שהופיע בישראל ב-2008. על הבאתו לארץ אמונה חברת ההפקות צמח - יואב צמח בשיתוף עם אריה כדורי NYK.

 

המוזיקאי הוותיק צפוי לשהות בישראל במשך שלושה ימים. בריאיון שהעניק ל-ynet טרם הגעתו התייחס לניסיונות להחרים את ישראל תרבותית. "אני לא אדם פוליטי. אני מנגן למען שלום ואהבה, אני מקדם אותם", אמר. "אנחנו באים, עושים את מה שאנחנו עושים הכי טוב כלהקה, מנגנים את השירים שאתם אוהבים. אתם תשמעו With A Little Help from My Friends למשל. אנחנו מקדמים אהבה ולא רק בישראל. זו אותה הופעה שיראו גם בצרפת, דנמרק או רוסיה. אני עושה את זה עוד מעט 30 שנה, זה מה שאני מקדם".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ליאור כתר
הביטל נחת. רינגו סטאר
צילום: ליאור כתר
לאתר ההטבות
מומלצים