שתף קטע נבחר

דני סנדרסון יופיע עם בריאן ווילסון בארץ

הזמר נבחר להופיע עם מנהיג להקת הביץ' בויז בישראל בהופעתו הקרובה בארץ, השניים צפויים לנגן יחד על אותה במה. "כבוד גדול להופיע עם גיבור ילדותי", אמר סנדרסון

לא מכבר התבשרנו כי בריאן ווילסון, מנהיג להקת הביץ' בויז, ישוב לישראל להופעה אחת ב-7 באוגוסט בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב. מי שנבחר להופיע יחד איתו על אותה במה בארץ הוא דני סנדרסון - ווילסון בחר בו אישית והשניים צפויים לנגן יחד את Surfin' USA - הלהיט הגדול של להקת הביץ' בויז, ואת שירו של סנדרסון "הגלשן שלי". "אני שמח לארח את דני סנדרסון הגדול בהופעה בתל אביב, ומצפה לנגן איתו", אמר ווילסון על הבחירה.

 

דני סנדרסון (צילום: ורדי כהנא)
דני סנדרסון(צילום: ורדי כהנא)

בריאן ווילסון (צילום: gettyimages)
בריאן ווילסון(צילום: gettyimages)

 "כבוד גדול בשבילי להופיע עם בריאן ווילסון גיבור ילדותי. אני בטוח שלהיות איתו על במה אחת יהיה כיף גדול", אמר סנדרסון על המופע. ווילסון עתיד להופיע עם אל ג'רדין ובלונדי צ'פלין, חבריו ללהקת הביץ' בויז, בהופעה שתכלול את מיטב להיטיו.

 

הופעתו הקודמת של ווילסון בארץ התקיימה לפני שנתיים, אז חגג 50 שנה לאלבום המופתי Pet Sounds וביצע אותו במלואו. ווילסון, בן 75, נמנה עם האומנים החשובים בהיסטוריה של המוזיקה. הוא הקים והנהיג בשנות ה-60 את להקת הביץ' בויז, ובהמשך התקדם לקריירת סולו מצליחה. חרף בעיות נפשיות רבות, ווילסון ממשיך ליצור עד היום, ואלבומו האחרון וה-11 No Pier Pressure יצא לפני שלוש שנים. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ורדי כהנא
דני סנדרסון
צילום: ורדי כהנא
לאתר ההטבות
מומלצים