שתף קטע נבחר

"אף פעם לא מאוחר": תל אביביות נגד קיבוצניקית

רבקה מיכאלי, נורית גפן, ציפי פינס ושרהל'ה שרון יוצאות לטיול בתאילנד - ומוכיחות שגם בגיל הזהב אפשר להתנהג כמו בתיכון. הגרסה הנשית של הדוקו-ריאליטי היא ממתק טלוויזיוני שלא יביך את הנכדים

ציפי פינס לא מוכנה להגיד בת כמה היא. היא אפילו לא מוכנה שמישהו ישאל אותה בת כמה היא, אבל מנכ"לית בית לסין הנצחית הסכימה להיות מתויגת בקבוצת הגיל שיש להניח שאליה היא משתייכת – בנות 70 ומעלה – לפחות בגרסה הנשית לדוקו ריאליטי "אף פעם לא מאוחר" שעלתה אתמול (רשת, 21:00). יחד עם רבקה מיכאלי (80), נורית גפן (74) ושרהל'ה שרון (70) היא יוצאת לטיול אחרי צבא בתאילנד, גרסת בנות הזהב. הנחת היסוד היא דג מחוץ למים – זה טבעי לגמרי שאנשים צעירים מאוד (נועה קירל למשל) יתברגו בעמדות שעד לא מזמן נהוג היה להעניק לאנשים בוגרים יותר, אבל הכיוון ההפוך עדיין מוזר מספיק כדי שיצדיק תיעוד - אנשים מבוגרים עושים דברים שצעירים עושים.

 

בניגוד לחבורת הגברים שהרכיבה את העונה הראשונה (שלמה בראבא, פיני גרשון, פרופסור קרסו ואיתן בן אליהו), שהייתה הומוגנית יחסית, בחבורת הנשים מתגלע קרע עוד בשדה התעופה בארץ, שמן הסתם עוד יפרנס רגעים רבים בעונה הזאת. שרון, הקיבוצניקית שלא מפספסת הזדמנות לשיר משירי ארץ ישראל, מול שלוש התל אביביות – מיכאלי, גפן ופינס, שקצת פחות מסתדרות עם הקונספט. ללמדך שגם אם עברת את גיל 70, עדיין ייקח לך בדיוק דקה לחזור לתיכון.

 

ביקורות טלוויזיה נוספות:
 

"אף פעם לא מאוחר", שמבוססת על פורמט קוריאני, מגיעה בשלב בו כולנו כבר בוגרי דוקו-ריאליטי, כולנו יודעים בדיוק למה לצפות כמו שהמשתתפים יודעים בדיוק מה מצופה מהם. כשארבע הנשים יוצאות למסע רכיבה על פילים והתערות בשבט תאילנדי הן יודעות שהן אמורות להצחיק, לרטון, לדבר על הגיל שלהן, לתת עבודה. מצטרף אליהן מי שהוביל את חבורת הגברים בעונה הקודמת – יואב רבינוביץ' ("טלוויזיה מהעתיד"), איש מצחיק וחד שלא נמצא מספיק על המסך שלנו - וחבל.

 

נורית גפן וציפי פינס. לא זכו באור מן ההפקר

המצחיקה מכולן. רבקה מיכאלי

אף אחת מהנשים של "אף פעם לא מאוחר" לא זכתה באור מן ההפקר, אבל אין ספק שאת הסדרה מחזיקה רבקה מיכאלי - המצחיקה מכולן. הליהוק של ציפי פינס מחד ונורית גפן מאידך נכון גם הוא משום שהן נותנות קונטרה אחת לשנייה ברמת האופי שלהן וגם בהתחשב בעובדה שהן לא שחוקות (זוהי הופעת הבכורה של גפן בז'אנר), ושתיהן מסקרנות ודעתניות. שרהל'ה שרון, לפחות לפי הפרק הראשון, לוהקה על תקן האתנחתא הקומית וכולי תקווה שבפרקים הבאים הדינמיקה תשתנה והיא תעשה דברים נוספים חוץ מלעצבן את החבורה בזמרה.

 

"אף פעם לא מאוחר" היא אומנם ממתק במשקל נוצה אבל עדיין מבליחים בה רגעים מעניינים כמו הדיון של הנשים בשאלה עד כמה הן חוששות להביך את הצאצאים שלהם בעקבות השתתפותן בסדרה. אז אל חשש, אולי הבכתן פעם או פעמיים אבל תמיד תוכלו להגיד שהייתן צעירות והייתן צריכות את הכסף.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים