שתף קטע נבחר

סופה של "הומלנד": הסדרה תסתיים ב-2019

אנשי רשת שואוטיים הודיעו רשמית כי "הומלנד", שהתבססה על הסדרה הישראלית "חטופים", תגיעה אל סיומה בעונה השמינית - שתעלה לשידור בקיץ הבא

"הומלנד" מגיעה אל סיומה. ראשי שואוטיים, הרשת המשדרת את הסדרה, הודיעו אתמול (יום ב') באופן רשמי כי הסדרה תסתיים אחרי העונה השמינית, שתעלה לשידור ביוני 2019.  

 

"התוכנית לא צולעת לעבר השקיעה, העונה הקודמת הייתה אחת הטובות בתולדותיה", אמר אתמול מנהל התוכניות של הרשת במהלך כנס ה-TCA (איגוד מבקרי הטלוויזיה) שמתקיים בימים אלה בארצות הברית.

 

ההודעה על סיום הסדרה, שהתבססה בתחילת דרכה על "חטופים" הישראלית, לא הייתה מפתיעה כיוון שכוכבת הסדרה קלייר דיינס אמרה השנה בריאיון לתוכנית של הווארד סטרן שהיא לא צפויה להמשיך אחרי העונה החדשה.

 

קלייר דיינס ב"הומלנד" ()
קלייר דיינס ב"הומלנד"
 

"הומלנד", שמשודרת בישראל ב-yes, עלתה ב-2011 והתבססה כאמור על הסדרה "חטופים" של גידי רף - ששימש כאחד ממפיקיה של הדרמה האמריקנית. דיינס מגלמת בה את סוכנת ה-CIA קרי מתיסון, שנאבקת באיומים על המדינה שלה ומתמודדת עם מחלת נפש. חלקים מהסדרה צולמו בישראל ושחקנים ישראלים רבים השתתפו בה, בהם אושרי כהן, מארק איווניר, יעל שרוני ואחרים. הסדרה והכוכבת שלה זכו בפרסים רבים, בהם אמי וגלובוס הזהב.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים