שתף קטע נבחר

סימה בכר: "עברנו תקופה לא טובה בפרנסה ובזוגיות"

כולם חשבו שסימה בכר היא הדוגמנית המעושרת שהגיעה לבית האח מהחופים הקסומים של מיאמי. אבל אף אחד לא ידע על השבר הכלכלי שאליו הגיעה המשפחה בשנים האחרונות. "בוקר אחד הכול התרסק, עברנו תקופה לא טובה בפרנסה ובזוגיות", היא מספרת בריאיון ל"7 לילות" שיתפרסם מחר ב"ידיעות אחרונות", ואביבית? "היא יכולה לקחת 9000 חוקרים פרטיים - זה לא מזיז לי"

סימה בכר אולי נכנסה לבית האח הגדול על תקן המעושרת ממיאמי, אבל היא הראשונה לדעת שלא כל הנוצץ הוא מסיכת זהב לעור הפנים. "בשלוש השנים האחרונות עברתי תקופה מאוד לא טובה", היא מספרת בראיון ל"7 לילות" שיתפרסם מחר (שישי). "הייתי בסוג של דיכאון. הרגשתי שאני בן אדם מת מהלך. הולכת במיאמי ברחובות, כלום לא מצחיק אותי, לא טוב לי. רואה את הים היפה במיאמי וכל מה שאת רוצה זה רוצה לשבת לאכול פלאפל ברוטשילד".

 

 

לזה קדמה גם קריסה כלכלית: בעלה, אריק מימון, הקים עסק תקשורת שמבוסס על מכירת כרטיסי סים לשיחות בינלאומיות, ונקלע לקשיים כשהשיחות הבינלאומיות הפכו לחינמיות עם אפליקציות שונות כמו פייס טיים ו-וואטסאפ למשל. "בוקר אחד הכול התרסק מול העיניים. אם הייתי רגילה לראות את בעלי עושה ביזנס ברמה של משא ומתן וגאווה, הכי גאה, ראיתי אותו ברמה של מתחנן על חייו. עברנו תקופה לא טובה גם בפרנסה, גם בזוגיות".

 

סימה בכר (צילום: טל שחר)
"הייתי בסוג של דיכאון. הרגשתי כמו מת מהלך"(צילום: טל שחר)
 

מה זה עשה לכם כלכלית?

"זה לא הוריד אותנו לפת לחם, אבל החיים באמריקה מאוד יקרים, ואם אתה רוצה שהילדים שלך ילמדו בבית ספר יהודי זה קרוב ל־1,500 דולר בחודש. בכלל להיות יהודי באמריקה זה מטורף, קשה מאוד, זה גזל לשמו. אז היה צריך להצטמצם והצטמצמנו. חוץ מההשכלה של הבנות. הייתי צריכה ללכת לעבוד במספרה. עשיתי שם גבות ושפם".

 

סימה בכר (צילום: טל שחר)
"כשהדיירים החדשים נכנסו אבדה התמימות"(צילום: טל שחר)

ברגע אחד, בחופשה בארץ, בכר החליטה שהיא לא חוזרת למיאמי והודיעה לבעל שמעכשיו היא כאן, והוא מוזמן לחיות על הקו. עכשיו הזמן שלה לעשות את זה. אז בכר עשתה את קיצור הדרך המהיר ביותר להכרה ונכנסה לבית "האח הגדול" ברשת. קו העלילה המרכזי כלל מריבות בלתי פוסקות עם מי שהפכה לנמסיס שלה, אביבית בר זוהר. "כשהדיירים החדשים נכנסו, הבית איבד את התמימות. את האותנטיות", אומרת בכר. לפי פרסום ב'וואלה!' בר זוהר שכרה חוקר פרטי כדי לגלות פרטים מלוכלכים על עברה של בכר. במהלך המריבה הגדולה ביניהן בתוכנית, ציינה בר זוהר שיש לה פרטים סוערים מעברה שאסור להזכיר. כך החלו שמועות ווטסאפ על מערכת יחסים מלפני שנים בין בכר ובין שני כדורגלנים נשואים.

 

"בלשים פרטיים? זה הזיה", אומרת בכר כשהיא שומעת על כך לראשונה. "מאמי, היא יכולה לקחת 9,000 חוקרים, את יודעת את מה זה מזיז לי. את מי רצחתי ולמי גנבתי, נשמה שלי? לא היה לי שום דבר עם הכדורגלן שדיברו עליו. הוא חבר טוב, ידיד טוב, הוא יישאר חבר טוב. לגבי הבחור השני, אני בכלל לא מכירה אותו. בחיים לא דיברתי איתו. ואוי ואבוי לאביבית אם היא הפיצה את השמועות, אם כן היא ירתה לעצמה ברגל, כי אני רוצה הוכחות. רצחתי? אני רוצה לראות את הגופה. אף אחד לא יאיים עליי. מספיק לא כיבדו אותי בחיים, מספיק פחדתי בחיים. מספיק הביטחון העצמי שלי הביא אותי למקומות שהייתי שותקת רק כדי שלא יתהפכו עליי".

 

יכול להיות שפשוט איבדת את זה בתוך הבית הסגור ולכן התפרצת?

"תשמעי, אחרי שעברת בחיים שלך אינספור עליות וירידות, קשה לך לשבת בסלון ולשמוע אותה אומרת, 'עדיף להתחתן עם מישהו עשיר, בשביל שאם אני אתגרש ממנו אני אוכל לקחת לו חצי'. מי יתחתן איתך? את מקשיבה לעצמך? מה נראה לך, שאנשי עסקים הם מטומטמים? שהם רוצים בחיים מישהי כזאת? ונראה לך שהוא לא יחתים אותך על הסכם ממון של החיים? ככה לא מוצאים אהבה".

 

הראיון המלא יתפרסם במוסף "7 לילות" של "ידיעות אחרונות". 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: טל שחר
"מספיק לא כיבדו אותי בחיים"
צילום: טל שחר
לאתר ההטבות
מומלצים