שתף קטע נבחר

מכשפות, רצח חוקי ואצולה רוסית: סדרות הסתיו החדשות

דור ההמשך הלטיני של "ילדי האנרכיה", התוכנית החדשה והמלכותית של יוצר "מד מן", שובם של מרפי בראון, סברינה ומגנום, וגם דרמות בהובלת כוכבים כמו ג'וליה רוברטס, שון פן וג'ים קארי. סדרות חדשות מגיעות בקרוב, והעתיד נראה מבטיח

אימה, אפלה וחידוש לסדרות עבר: כך אפשר לתמצת את מבול הסדרות החדשות שצפוי בטלוויזיה האמריקנית בסתיו. לצד תוכניות אקשן וקומדיות יעלו בארצות הברית שלל דרמות עם שמות נוצצים כמו ג'וליה רוברטס, ג'ים קארי ואמה סטון וגם עיבודים חדשים רבים לסדרות פופולריות משנות ה-80 וה-90 - גל שרק הולך ומתעצם בשנים האחרונות. לפניכם כמה מהתוכניות המעניינות שיעלו בחודשים הקרובים.

 

סדרות חדשות (צילום: נטפליקס)
כוכבים מכל הסוגים(צילום: נטפליקס)
 

הסוכן שלא ישן: "ג'ק ראיין"

השם בטוח נשמע לכם מוכר - מדובר בגיבור סדרת הספרים של טום קלנסי שגם הפכה לסדרת סרטים מצליחה. ראיין הוא אנליסט של ה-CIA שנאלץ לעזוב את המשרד הבטוח ונשלח לתפקיד בשטח. לנעליו נכנס הפעם ג'ון קרסינסקי, שתפקידו המוכר ביותר עד כה הוא עדיין זה של ג'ים בסדרה "המשרד". בניגוד לתפקיד ההוא, כאן צפוי אקשן אמיתי - נשק, פיצוצים, נוף ים תיכוני וגם השחקן וונדל פירס (לנצח באק מ"הסמויה") בתפקיד משנה.

 

עלייה: 31 באוגוסט, אמזון

 

אופנוע לטיני: "כנופיית המאיה"

ספין אוף של "ילדי האנרכיה", שהסתיימה ב-2014. גם פה תעמוד במוקד העלילה חבורת אופנוענים פורעי חוק - אך הפעם מדובר במועדון ההיספני "בני המאיה", שכרת ברית עם "ילדי האנרכיה" בסדרת המקור. הגיבור שלה הוא צעיר שמשתחרר מהכלא ומצטרף לחבורה שפועלת בגבול מקסיקו, והיוצר הוא קורט סאטר, שאחראי גם ל"ילדי האנרכיה" ו"המגן".

 

עלייה בארה"ב: 4 בספטמבר, FX 

עלייה בישראל: 10 בספטמבר, yes

 

רצח חוקי: The Purge

סדרת אימה שמתבססת על סדרת סרטים  הנושאת את אותו השם. בדומה לארבעת הסרטים שיצאו עד כה, בעולם שהיא מתארת מוגדר אחת לשנה פרק זמן של 12 שעות, בהן מותר לפי החוק לבצע בארה"ב כל פשע אפשרי - גם רצח.

 

עלייה בארה"ב: 4 בספטמבר, USA Network

 

ג'ים קארי והבובות: "ילדותי"

דרמה קומית שמוביל ג'ים קארי (בתפקיד טלוויזיוני ראשון) ומביים מישל גונדרי ("שמש נצחית בראש צלול") - שטביעת האצבע שלו ניכרת כבר בטריילר. הסדרה עוקבת אחר ג'ף (קארי) הידוע בשמו "מר פיקלס" - כוכב ילדים אייקוני שהפך עם השנים למותג. טרגדיה משפחתית גורמת לו למשבר נפשי שמלווה בבובות ובסיפורים שהפכו לחלק ממנו.

 

עלייה בארה"ב: 9 בספטמבר

עלייה בישראל: 1 בספטמבר ב-yes VOD ו-12 בספטמבר ב-yes EDGE

 

שגרה זה רע: Forever

כמו רבים וטובים אחרים, בני הזוג ג'ון ואוסקר (מאיה רודולף ופרד ארמיסן מ"סאטרדיי נייט לייב") מתחילים להשתעמם מחייהם הצפויים והשגרתיים. אחרי 12 שנה בפרברים הם מחליטים לנער את החיים שלהם כדי להצית בהם קצת עניין. היוצרים הם בין הכותבים של Master of None ו"רוק 30", כך שצפוי פה בידור חביב.

 

עלייה בארה"ב: 14 בספטמבר, אמזון

 

 

צוות על חלל: The First

סדרת הדגל החדשה של הולו (זו שהביאה לנו את "סיפורה של שפחה") מספרת על צוות של אסטרונאוטים שמנסים להפוך לבני האדם הראשונים שיגיעו למאדים. גם להפקה הזו גויס כוכב הוליוודי - זוכה האוסקר שון פן, ולצידו נטשה מקאלהון ("קליפורניקיישן"). נקודת זכות נוספת: היוצר של הסדרה הוא בו ווילימון, שאחראי לעונות הראשונות של "בית הקלפים".

 

עלייה בארה"ב: 14 בספטמבר, הולו

 



לה לה לנד: "מטורף"

גם נטפליקס גייסו כוכבת לסדרה החדשה שלהם - אמה סטון משחקת לצד ג'ונה היל בדרמה שנראית מסקרנת. השניים מגלמים מתנדבים בניסוי רפואי שמתיימר לפתור את כל הבעיות שלהם ללא שום השלכות באמצעות תרופה. הם יוצאים למסע הזוי בתוך המוח שלהם אבל דברים כמובן לא מתנהלים כמתוכנן, וזה נראה מבטיח. גם ג'סטין ת'רו ("הנותרים") וסאלי פילד משתתפים.

 

עלייה: 21 בספטמבר, נטפליקס   

 

הוא משלנו: "השוטר הטוב"

והינה נציגה כחול לבן. בערך. "השוטר הטוב" הוא עיבוד לסדרה הישראלית של yes, שהפיק יואב גרוס ומספרת על השוטר דני קונפינו (יובל סמו) שנאלץ לשוב לגור עם הוריו. במקום סמו נקבל בגרסה החדשה את ג'וש גרובן ובמקום איבגי יגלם את אביו טוני דנזה. בגרסה האמריקנית גם האב הוא שוטר לשעבר, ולפחות לפי הטריילר נראה שמערכת היחסים בין השניים היא זו שעומדת במוקד העלילה.
 
עלייה: 21 בספטמבר, נטפליקס
 

מהיר ועצבני: "מגנום"

סדרות עבר הן (עדיין) השחור החדש, וגם תורו של מגנום הגיע. הסדרה שפרסמה את תום סלק בשנות ה-80 חוזרת בעיבוד חדש שבו תומס מגנום, איש צבא בעברו ובלש פרטי בהווה שאחראי למערך האבטחה של אדם עשיר בהוואי - אבל כבר אין לו שפם מפואר. השחקן ג'יי הרננדז נכנס לנעליו ולידו צוות שלם שיוצא איתו למבצעים עתירי פיצוצים ומכוניות מהירות. לא מפתיע שאת הפיילוט ביים ג'סטין לין מ"מהיר ועצבני".

 

עלייה בארה"ב: 24 בספטמבר 

 

אבודים: Manifest

דרמות של רשתות ארציות הן לרוב שבלונות של אלפי סדרות שכבר ראינו, אבל במקרה הזה ל-Manifest של ABC יש סיכוי להצליח בזכות עלילה די מקורית. היא מספרת על קבוצת אנשים שעולים למטוס וחייהם משתנים לנצח, וכן - זה נשמע קצת כמו "אבודים", אבל הפעם האנשים האלה שבים בבטחה לביתם אחרי כמה שעות קשות באוויר ומגלים שמבחינת שאר העולם - הם נעלמו במשך יותר מחמש שנים. אחד מיוצריה של הסדרה הוא הבמאי רוברט זמקיס ("בחזרה לעתיד", "פורסט גאמפ") וגם העובדה הזו משחקת לטובתה.

 

עלייה בארה"ב: 24 בספטמבר, ABC

 

לא לבד: Single Parents

קומדיה שנראית חביבה ולו רק בזכות ההתמקדות ההומוריסטית באבות ואימהות חד הוריים (וגם בזכות לייטון מיסטר - בלייר המלכה מ"אחת שיודעת"). היא עוקבת אחרי חבורה של הורים יחידנים שעוזרים זה לזה בגידול ילדיהם, ועשים את זה עם חיוך ולא מעט ציניות. ככה מגדלים ילדים.
 
עלייה בארה"ב: 26 בספטמבר, ABC
 

היא חזרה: "מרפי בראון"

גם מרפי בראון חוזרת למסך אחרי היעדרות של 20 שנה, ובניגוד למגנום - השחקנים המקוריים ישובו לתפקידים שלהם. קנדיס ברגן תגלם שוב את העיתונאית ששבה לייצר חדשות בעולם שכולו פייק ניוז. "עכשיו יש פה חבורה של אנשים שחושבים שיצחק רבין היה שופט בריאליטי", היא מסבירה את הצורך בעיתונות של פעם. בהצלחה.
 
תאריך עלייה: 26 בספטמבר, CBS
 

אמאל'ה: I Feel Bad

כבר היינו שם, ובכל זאת נחמד לראות אישה שמתמודדת בחיוך עם הניסיון לג'נגל בין העבודה למשפחה ומבינה שהיא לא יכולה לעשות את זה בצורה מושלמת. בין המפיקים של הקומדיה הזו נמנית עוד אישה מצחיקה - אמי פוהלר.
 
עלייה בארה"ב: 4 באוקטובר, NBC
 

בני אצולה, בערך: The Romanoffs

הסדרה שרבים חיכו לה - הדרמה החדשה של יוצר "מד מן" מתיו ווינר. גם פה יינתן דגש על סגנון ועיצוב כמו בסדרה היפהפיה ההיא: The Romanoffs צולמה בשלוש יבשות בהשקעה של 50 מיליון דולר. היא תספר שמונה סיפורים שונים על אנשים שרואים בעצמם צאצאים של משפחת שושלת הצארים הרוסית רומנוב. כל סיפור מתרחש במיקום אחר ועם קאסט שונה.
 
בין היתר מופיעים בה שני כוכבים מ"מד מן" - ג'ון סלאטרי (רוג'ר) וכריסטינה הנדריקס (ג'ואן), לצד איזבל הרפר, דיאן ליין, נואה וויילי, אמנדה פיט ועוד ועוד. מסתבר שיש הרבה רומנוב בעולם.
 
עלייה בארה"ב: 12 באוקטובר
 

דור ההמשך: "מכושפות"

למי שלא נמאס מסדרות שכבר היו פה, האחיות בעלות כוחות הכישוף חוזרות גם הן. את סדרת המקור הפיק אהרון ספלינג, וכיכבו בה שאנון דוהרטי, אליסה מילאנו, רוז מקגאוון והולי מארי קומבס. לעיבוד החדש, שמיועד בעיקר לקהל צעיר, לוהקו שחקניות אנונימיות, וברוח הגיוון השורה על הוליווד אחת מהן שחורה. יחד הן יגלו את הכוחות המיוחדים שלהן, שהופכים אותן למכשפות החזקות בעולם.
 
עלייה בארה"ב: 14 באוקטובר

 

טבע בעייתי: "קמפינג"

לפני כמה שנים HBO הימרו על צעירה בשם לינה דנהאם והביאו לעולם את "בנות". עכשיו הם מעלים את הסדרה החדשה שלה - שיוצאת מניו יורק אל הטבע. "קמפינג" מתארת חופשה משפחתית בטבע שהופכת לסיוט. כראוי להפקה מושקעת של HBO, מככבים בה שחקנים מוכרים - ג'ניפר גארנר, ג'ולייט לואיס ודיוויד טננט.  
 
עלייה: 15 באוקטובר ב-yes, HOT וסלקום TV

 

בלי רוזאן: The Conners

הקונורים הם למעשה "רוזאן" בלי רוזאן. אחרי שהקומיקאית פוטרה בגלל ציוץ גזעני הוחלט לגנוז את הסיטקום המחודש שלה, וליצור ספין אוף על המשפחה שלה עם שאר חברי הצוות - כולל ג'ון גודמן (דן), לורי מטקאלף (ג'קי) ושרה גילברט (דרלין).  לא ברור עדיין איך הם יסבירו את ההיעלמות של אם המשפחה, אבל ההצלחה של "רוזאן" ברייטינג הצדיקה חישוב מסלול מחדש.
 
עלייה בארה"ב: 16 באוקטובר, ABC 

 

רוזאן (באדיבות yes)
"רוזאן". תמחקו את האישה באמצע ותקבלו סדרה חדשה(באדיבות yes)
 

 

כישוף אפל: "הרפתקאותיה המצמררות של סברינה"

המכשפות של "מכושפות" הן לא היחידות ברשימה. גם סברינה זוכה לעיבוד מחדש, אבל נראה שמדובר בסדרה שונה מאוד מקומדיית הנוער ששודרה בשנות ה-90. סברינה (קירנן שיפקה, סאלי מ"מד מן") היא אומנם מתבגרת בעלת כוחות כישוף, אבל הסדרה החדשה של נטפליקס היא בעלת טון קודר הרבה יותר ותאלץ אותה להילחם בכוחות מרושעים כדי לשמור על משפחתה ועל העולם כולו.

 

עלייה: 26 באוקטובר, נטפליקס

 

 

ברוכה הבאה: Homecoming

כשהסתיו האמיתי יגיע לישראל, תגיע למסך הקטן אחת הכוכבות הגדולות ברשימה ובעולם בכלל. ג'וליה רוברטס תגלם מלצרית שבעברה הייתה עובדת סוציאלית שסייעה לחיילים להתאקלם בעולם האזרחי, אך עזבה את תפקידה בנסיבות מסתוריות.

 

תאריך עלייה בארה"ב: 2 בנובמבר, אמזון 

 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: נטפליקס
אמה סטון וג'וליה רוברטס
צילום: נטפליקס
לאתר ההטבות
מומלצים