שתף קטע נבחר

בגיל 43: כוכב "נווה עצלנות" מת

סטפן קארל סטפנסון שגילם את רובי רקב המרשע בתוכנית הילדים "נווה עצלנות" - הלך לעולמו בגיל 43 לאחר מאבק בן שנתיים במחלת הסרטן

השחקן האיסלנדי סטפן קארל סטפנסון, שגילם את רובי רקב בתוכנית הילדים "נווה עצלנות", הלך לעולמו בגיל 43 בעקבות מחלת הסרטן - כך על פי אתרי החדשות בעולם.

 

סטפנסון, המוכר ביותר מתפקידו בסדרת הילדים הפופולרית "נווה עצלנות", ששודרה בין 2004 ל-2014 - נאבק בסרטן הלבלב בשנתיים האחרונות. הוא שיתף את עוקביו ברשתות החברתיות בהתמודדותו עם המחלה ובין השאר סיפר כי אובחן ב-2016, ולאחר מכן עבר ניתוח להסרת הגידול. בחודש מרץ האחרון הוא סיפר כי הסרטן חזר.

 

מתוך
מתוך "נווה עצלנות"(צילום: AP)

 

 

"עד שמודיעים לך שתמות בקרוב אתה לא מבין כמה החיים קצרים", הוא כתב בעבר בחשבון הטוויטר שלו. "זמן הוא הדבר החשוב ביותר בחיים כי לעולם לא מקבלים אותו בחזרה. בין אם מעבירים אותו בזרועותיו של אדם אהוב או לבד בתא כלא, החיים הם מה שעושים מהם. חלמו בגדול". בפוסט שפרסמה אשתו של סטפנסון אתמול (ג'), היא הודתה לחברים שתמכו במהלך ההתמודדות עם המחלה ואמרה שיקיימו את משאלתו ויפזרו את אפרו בים.

 

סטפן קארל סטפנסון ואשתו (צילום: Angela Weiss / Stringer, Gettyimages IL)
סטפן קארל סטפנסון ואשתו(צילום: Angela Weiss / Stringer, Gettyimages IL)

 

סטפן קארל סטפנסון (צילום:Angela Weiss / Stringer, Gettyimages IL )
סטפנסון בתור הגרינץ' בערב הבכורה להצגה(צילום:Angela Weiss / Stringer, Gettyimages IL )
סטפנסון התחיל את הקריירה שלו בקולנוע ומאז שנת 1994 הופיע במספר סרטים איסלנדים. כמו כן הוא שיחק בלא מעט הפקות תיאטרון. בין השאר שיחק את התפקיד הראשי בהצגה "הגרינץ' שגנב את חג המולד" בארה"ב בין 2008 ל-2015.

 

"נווה עצלנות" עוקבת אחר ילדה עם שיער ורוד בשם סטפני המעודדת, שיחד עם השותף שלה, גיבור-על בשם ספורטקוס, מנסה להעיר לחיים ולקדם ספורט בעיר לא פעילה שאליה עברה. רובי רקב בגילומו של סטפנסון היה המרשע של הסדרה וניסה לסכל את תוכניותיהם ולהרדים בחזרה את נווה עצלנות למצבה הטבעי. התוכנית האיסלנדית-אמריקנית תורגמה לשפות רבות ושודרה ביותר מ-180 מדינות ברחבי העולם. מעריצים שגדלו עליה הביעו את צערם על מותו של סטפנסון ברשתות החברתיות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AP
סטפנסון כרובי רקב
צילום: AP
לאתר ההטבות
מומלצים