שתף קטע נבחר

טילטיל: "הריאליטי הציל לי את החיים"

רגע לפני עליית התוכנית "היחידה" בהשתתפותו, טילטיל - או אם תרצו "מלך הריאליטי", מדבר בריאיון על היחסים עם שאר הקבוצה ("אני לא אוהב אנשים שחושבים שהם מעל העם"), אלה שהפתיעו ("משה דץ לא פראייר בכלל"), וגם על האופן שבו תוכניות המציאות שינו את חייו

"אני מלך הריאליטי", מכריז טילטיל בריאיון ל-ynet רגע לפני עליית "היחידה", תוכנית הריאליטי הרביעית בהשתתפותו. "כל מה שקורה במדינה הזאת זה ריאליטי, אם יש סדרת דרמה - גם שם מדברים על ריאליטי".

 

אחרי שהודח בתחילת העונה של "המירוץ למיליון", לירון טילטיל אורפלי חזר לעבוד בתור נהג מונית בלי שאיפות מיוחדות. מבחינתו היה מדובר בניסיון חד פעמי בתוכנית בערוץ 2 דאז. הוא היה עוד אחד ממאות משתתפים בתוכניות המציאות השונות. "אני הייתי הנהג שהכניס את קותי וטהוניה לבית האח הגדול. הייתי סוחב את המזוודות שלהם", הוא נזכר בימים שבהם העיסוק העיקרי שלו היה המונית.

 

אבל כמה חודשים לאחר מכן הגיעה ההצעה מ"הישרדות" - זו  שהפכה אותו לאחד מכוכבי הריאליטי הגדולים כאן, והעשירה את חשבון הבנק שלו במיליון שקלים לפני מיסים. הוא גם קיבל תוכנית טלוויזיה משלו ברשת, "המונית של טילטיל", דבר שהיה נהוג בראשית ימי הריאליטי אולם דעך בשנים האחרונות - מה שאולי מעצים את ההישג שלו.

 

טילטיל היחידה ()
"אני לא טיפש כמו שחושבים". טילטיל

הוא לא זמר, לא רקדן ולא שחקן. אבל איכשהו המסך פשוט אוהב את טילטיל. "אני רוצה לקבל את התואר - 'היחיד שעשה את כל הריאליטי בישראל'. אחרת איזה תואר אני יכול לקבל, דוקטור באוניברסיטה?".

 

למה לא? למה אתה מזלזל?

"אני לא כזה טיפש כמו שחושבים. קראו לי עילג. לא תשמע אותי אומר 'חמש כיסאות', אין דבר כזה, אומרים 'חמישה'. אני הראשון במדינת ישראל שקיבל כמה תארים - אולי לא של פילוסופיה; אני הראשון בישראל שנכנס לשתי תוכניות ריאליטי באותה שנה; אני היחיד שלקח דאבל בהישרדות -  חביב הקהל וזוכה בעונה כולה; ואני היחיד שעשה את 'הישרדות', 'האח הגדול', ו'המירוץ למיליון'. מה שמעצבן אותי זה כאלה שאומרים לי - 'מה אתה מתלהב, יש עוד כמוך - כמו ג'קי אזולאי וליהיא גרינר'. בסוף נתפסים רק עלי שאני מלך הריאליטי, יודע מה? זו מחמאה. הריאליטי הציל לי את החיים".

 

עד כדי כך?

"התחלתי בתור לוטש יהלומים בגיל 17. הענף נחלש ולא מה שהיה פעם. כל הייצור עבר להודו, אז עשיתי רישיון למונית. אמא שלי אמרה לי 'לך תוציא רישיון על מונית, תשמע לי - תוציא שיהיה לך למחייה. אתה לא סיימת אוניברסיטה'. אתה יודע כמה כמוני יש במדינת ישראל שקורעים את התחת שלהם בשביל להביא כמה לירות הביתה. אתה צריך להבין שאם הגלגל של המונית לא מסתובב -  אין כסף. אז היום אני גם מופיע לילדים בסגנון הישרדות והולך מצויין בלי עין רעה. ככה שאתה יכול להבין שהריאליטי מאוד עזר לי".

 

 

אולי בגלל זה טילטיל מככב גם בתוכנית הדוקו-ריאליטי "היחידה" (הערב, א', HOT3) שמחזירה את הכוכבים לימי השירות הצבאי שלהם. יחד עם משה דץ, מושיק עפיה, סטלוס, חובי סטאר, דורון מירן ואחרים - ינסה טילטיל להפוך ללהקה שמופיעה בבסיסי צה"ל ברחבי הארץ. "תהיה עונה מטורפת. לקחו עשרה אנשים לא שפויים ושמו אותם יחד. זה צחוק אחד גדול. צריך שאנשים יבינו שהכל בהומור, אם אתם רואים אחד יורד על השני זה בהומור".

 

טילטיל מבקש להדגיש זאת לאחר שפרומו שעלה לרשתות החברתיות, בו הוא לעג לגמגום של דורון מירן, עצבן לא מעט גולשים. "דורון מירן לא מגמגם, נתקעה לו מילה וצחקתי עליו שיגמגם ברור. התחלתי לקבל כל מיני הערות של איך אני עושה דבר כזה, אבל צריך להבין שזאת תוכנית הומור. ירדו עלי על זה שאני גמד, מה לעשות? זה המשחק. זה חלק מהתוכנית. תוכנית בידור. אני מתנצל מאוד אם מישהו נפגע. לא הייתה שום כוונה לפגוע באף אחד".

 

למי הכי התחברת שם?

"אני לא חושב שהתחברתי למישהו ספציפי. אני המנחה של היחידה, אני עולה ראשון לבמה, אני מזמין את הכוכבים לקהל, אני עושה את זה ביומיום. אני גם מנחה אירועים אז היה לי יותר קל, אני עושה הכל בפאן ובצחוק. אני רוצה להגיד לך שלפני שהכרתי את משה דץ - הייתה לי סטיגמה עליו. ציפיתי לראות בן אדם עדין כזה, פתאום ראיתי לוחם, בן אדם לא פראייר בכלל, יודע לדבר, יודע לריב כשצריך, יודע לדחוף שצריך. קיבלתי שוק כשראיתי אותו ושאפו ענקי בקטע הזה".

 

טילטיל היחידה ()
"'מלך הריאליטי' זו מחמאה". טילטיל ב"היחידה"

למרות מצב הרוח המרומם והצחוקים שמאפיינים את "היחידה", לא הכל עבר על מי מנוחות. כך לדוגמא נוצר מחנה בין נציג ישראל לאירוויזיון 2016 חובי סטאר ולהקת האולטראס לבין שאר המתמודדים, בהם טילטיל. "חובי סטאר בן אדם טוב אבל טיפוס מוזר, הוא לא מתחבר, קשה מאוד להיכנס אליו לראש. אף על פי שאני מאוד הרמתי לו. היה קטע שהוא קיבל עונש לא להופיע איתנו, ואני אמרתי שאם הוא לא עולה - אף אחד לא עולה לבמה. ואז הוא כביכול התחבר לאולטראס".

 

אחרי שהגנת עליו הוא התחבר לאולטראס?

"כן!  ואז היה פיצוץ, זה היה ברמה של כסאח שאתה לא יכול להבין מה שקרה שם. האולטראס וחובי סטאר נגדנו, הייתה מלחמה. יש תחושה שחובי סטאר לא בא מריאליטי - הוא גם בא מריאליטי, בדיוק כמוני, נכון שהוא ייצג אותנו באירוויזיון אבל הייתי מנצח אותו אם הייתי מתמודד מולו בכל ריאליטי אחר שקשור לאהבת הקהל. האולטראס שני ממזרים שהגיעו ליחידה, הם ראפרים ורצו להתריס ולשגע אותנו. היום אנחנו בסדר גמור, הם חבר'ה על הכיפאק, הם חברים אמיתיים".

 

וחובי?

"יש לנו קבוצת וואטסאפ של כל חברי היחידה ויש שם צחוקים שחבל על הזמן. הוא אף פעם לא מגיב שם. ואפילו יצא מהקבוצה כמה פעמים. לא עשינו לו שום דבר רע. הוא לא מתחבר אלינו, זה לא הטייפקאסט שלו למרות שכל הזמן הרמנו לו. הוא לא הגיע לאירועים פרטיים כשהזמנו אותו, אין לי מושג למה. גם ברלד לא הגיע לאירועים. אני לא אוהב אנשים שחושבים שהם מעל העם. בחמש השנים שלי בתעשייה אני לא נופל מאף אחד מבחינה טלוויזיונית ואני חבר של כולם. ואני חושב שההתנהגות של ברלד וחובי סטאר לא יפה. האמת שמברלד אי אפשר באמת לצפות. אבל זה לא ממש משנה - אף אחד לא יותר טוב ממני ואני לא יותר טוב מאף אחד".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים