שתף קטע נבחר

מריה דומרק: "שיניתי את השם למירי, שלא יגלו שאני רוסייה"

הנקמה הכי גדולה של מריה דומרק בילדים מהכיתה שקראו לה "זונה רוסייה" היא העובדה שהפכה לישראלית הרביעית הכי פופולרית באינסטגרם. בריאיון ל"7 לילות" היא מספרת על היחסים עם אימה, על בועז האקס ואיך הייתה צריכה לעצור את עצמה בבית האח כדי לא להיסחף אחרי רועי. צפו

 

מריה דומרק הגיעה לגמר האח הגדול בשקט בשקט, וראתה את המתמודדים שעשו הרבה רעש יוצאים אחד אחד מהבית, "כשנכנסתי לבית האח הגדול באמת הבנתי כמה החרדה החברתית הייתה משמעותית בחיים שלי", היא אומרת ומסבירה כיצד החרדה החברתית שלה הכניסה אותה לרביעיית הנשים הישראליות הכי פופולריות באינסטגרם בארץ, אחרי גל גדות, בר רפאלי ונטע אלחמיסטר: "כל פעם שהרגשתי לא בנוח מול אנשים, אז ישר הייתי שולפת את הטלפון".

 

את החרדה היא סוחבת מהילדות, מאז שנאלצה להתמודד עם גזענות בבית הספר: "כבר מכיתה א' אני שמעתי דברים, קללות נוראיות שילדים בגיל שלי לא צריכים להגיד וילדים בגיל שלי לא צריכים לשמוע. כמו זונה רוסייה, אמא שלך זונה רוסייה, תחזרי לרוסייה, את לא רצויה פה".

 

מריה דומרק צילומי קמפיין טוגו (צילום: שוקה כהן)
"עצרתי את עצמי כל הזמן בבית"(צילום: שוקה כהן)
 

גם היום, עם הפרופיל הגבוה באינסטגרם וההתנהגות יוצאת הדופן בבית האח, דומרק זוכה לביקורות מבחוץ. בעיקר על מערכת היחסים שנרקמה בינה לבין רועי קורנבלום, ועל האמונים ששמרה לבועז יוסף, החבר שהשאירה בבית (מאז הספיקו כבר להיפרד), "עצרתי את עצמי כל הזמן", היא אומרת. "בסיפור עם רועי בתוך הבית, לא פחדתי להישבר. הייתי במודעות לזה שיש לי בן זוג בחוץ שרואה את התוכנית. שיודע מה קורה ועל האחריות שלי לפגוע בו כמה שפחות. לא הייתי מסוגלת להתמודד אפילו עם המחשבה שאני עלולה להשפיל אותו, לאכזב אותו. זה כל הזמן ישב עליי". 

 

הריאיון המלא, ביום שישי, במוסף "7 לילות" של "ידיעות אחרונות".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: שוקה כהן
מריה דומרק
צילום: שוקה כהן
לאתר ההטבות
מומלצים